fredag 18. september 2015

Oppussing stue blogg

ZapMeta Tilbyr Oversikt fra Søkemotorer. Lene blogger om interiør, tipser om hva du kan lage av diverse med mye mer. In Inspo, Interior, Oppussing , Our Home Velkommen til første etasje Sponset innlegg i samarbeid med Swedoor Da nærmer det seg jul med stormskritt. Trenger ikke stort mer enn dette. Her i huset telles det ned hver dag.


Oppussing stue blogg

Her bor det nemlig en liten jente som er ekstremt opptatt av julenissen. Gjerne flere ganger om dagen! I helgen pyntet vi juletreet i Lykke sin stue , så.


Trendy inspirasjon til oppussing av stuen. Selv om stua deles inn, er det viktig å tenke helhet. Og i en stor stue med mange soner, er det ekstra viktig at de ulike ikke konkurrerer med hverandre, men heller spiller på lag.


Oppussing stue blogg

Rommet bør ha en rød tråd for at det ikke skal oppleves rotete. Bruk gjerne farger og tekstiler til å binde rommet sammen og skape en helhet. Ja jeg må innrømme at det har vært en prøvelse for meg som er vant til å dele bilder på instagram daglig.


Stuen jeg viste deg bilder av for noen dager siden, er fortsatt ikke malingsklar. Dette er stuen til kjæreten min og den manglet nok litt kvinnelig touch, ihvertfall hvis du spør meg. Oppussing stue : Her er årets fargetrender Interiørtrender beveger seg relativt sakte, og akkurat nå er vi er inne i en trend der vi beveger oss fra litt farger – til mer farger. Vi er også på vei inn i et nytt tiår, noe som gjerne markerer store endringer. En hyllest til farger.


Så i mellomtiden har jeg malt denne stuen hvit. Få inspirasjon, tips og gode råd til oppussing av stue her. Siden det regner idag, så blir det tid til litt surfing på nettet. Jeg leter etter inspirasjonen jeg trenger for å komme i gang med oppussing. Pusser opp litt her og der.


Ellers var innredningen preget av løse møbler som ga et uryddig uttrykk. Alle flatene hadde godt av å bli pusset opp. Dette ønsket beboeren å rense litt opp i. Jeg ønsket meg en koselig stue , men finnes ikke praktisk anlagt og visste ikke hvor jeg skulle starte, forteller beboer. Jeg heter Ann Merete Slåttland og dette er bloggen min Kreativ-i-tet. På bloggen kan du lese om interiør, gjør det selv-prosjekter (DIY), oppussing , inspirasjon og annet jeg liker å skrive om.


Jeg jobber som frilansjournalist med faste oppdrag for bl. BoligDrøm, samt at jeg skriver boligreportasjer for flere norske boligmagasiner. Døgnåpen kunderservice. Rask, enkel, lett å bruke.


Finn nye møbler som passer deg og ditt hjem på IKEA. Med andre ord så er det litt å ta tak i, men jeg ser veldig frem mot sluttresultatet og gleder meg til å vise dere prosessen fremover her på Jotun bloggen. Har du noen spørsmål til meg er det bare å ta kontakt i kommentarfeltet.


Soverommet – FØR oppussing. Se bilder fra Nina sitt forrige hjem her. Med minnene fra barndommen godt plantet i hodet var det en tøff avgjørelse å gå for smartpanel - men dudu, for et resultat. Det var ikke så pent. Gi stuen din en mini- oppussing på lavbudsjett.


Med et nytt år kommer muligheten for å starte ting på nytt. Ordet koreapanel vet jeg ikke helt opprinnelsen til, men jeg husker godt at vi hadde det i stua i 2. It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help. En interiørblogg skrevet av eieren av Drømmeverden interiør butikk og nettbutikk.


Oppussing stue blogg

Veien fra husbygging til et hjem. Blogg om interiør, design, oppussing. Stuen , som gjerne er familiens samlingspunkt, er det rommet de fleste har planer om å pusse opp. Se hva prisen ble da vi pusset opp en stue på kvadratmeter.


Flashet puppen: Slik takket Sophie Elise Isachsen for blogg -prisene 01:09. Vi gir deg alt du trenger å vite om kjøp og salg av bolig, valg av megler, interiørtrender og mye mer! Bruk tilbehør som tepper til å lyse opp rommet.


Lurer du noe i forbindelse med oppussing ? Peisen er her, og stuen er nesten komplett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg