torsdag 16. april 2015

Vaskefat med mugge

Finn laveste nettpris her. Både til pynt og praktisk bruk. Det er stempel Norsk, Egersund. Mål på fat: høyde ca. Balje med rød kant: 2kr.

Fat med svart kant: 3kr. Mugge uten hank: kr. Norgesglasset Tradisjonelt med skrulokk, 1. Den billigste annonsen ligger ute til Kr. Sjekk ut alle annonser fra hundrevis av markedsplasser på.


Eneste som trekker ned noe her er litt slitt gullkant på fatet, ellers ingen feil eller mangler. Vaskevannsfat: største diam.

Ho hadde sett på bloggen min at eg liker emaljerte mugger og vaskefat. Også lurte ho på om eg ville ha ein mugge med blå kant som ho ikkje trengte lenger. Og en gammel lysestake som er meget spesiell. Til slutt idag, et vaskefat med mugge. I morgen er det fredag allerede.


Hotellromma var då utstyrte med nattmøbel (potte), mugge og vaskefat. Allsidig kvinne med tre barn, åtte barnebarn og desverre bare to armer :o) Bruker mye av tiden min på håndarbeid og oppussing av gamle saker og ting! Vet hvordan type vaskefat du mener, hadde det til sønnen min for år siden og elsket det!


Kjøpte sånn stativ med to skåler på europris jeg. Engangssystemet kobles til bekken, urinflasker, vaskefat og lokk. Og så ett lite vaskefat med klut til resten? I allefall en butikk som hadde sånn gammeldags vaskefat med mugge til på stativ.


Var innom der og spurte om vaskefat og mugge. På kommoden står det vaskefat , så det er litt vannflekker som jeg håper. Diverse ting -, pris under bildet.


Jeg ser på klokka, sukker og rasker med meg et vaskefat på veien.

Kveldsvaktene setter seg på klappstolene fra IKEA. Disse nettsidene bruker såkalte cookies for å gi deg den beste brukeropplevelsen på våre sider. Alle gjenstandene har likt stempel. Serax er en familiestyrt bedrift, som har jobbet seg oppover i mange år.


Serax behandler produktene sine med omhu, og designer med hjertet. Egersund Fayance art deco tallerkener fra The Home Decor Picker. Behovet for varer forandrer seg fortløpende. Så når vi har fullt av f. Vi har til enhver tid behov for nye ting, så vi blir glad for alle som tar kontakt med oss.


Vi kommer gjerne hjem og henter hos deg. Epla er et nettsted for kjøp og salg av håndlagde og andre unike ting!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg