fredag 10. april 2015

Låvebutikken

Låvebutikken

Favorittbutikken min uten tvil! Din e-postadresse vil ikke bli brukt til noe annet formål, og du kan når som helst melde deg av. Daglig leder, styreleder, styremedlemmer og eiere.


Låvebutikken

Sett med to ampelkuler for planter eller lys. Heng disse i hagen og dekorer me. Siden vi alikevel kjørte gjennom Batnfjorden der favorittvenninnen til tvillingene bor, måtte vi innom en liten tur, og Marita fikk en visningsrunde i huset til mammaen Anne, min venninne.


Auksjonsforretning – Antikkhandel – Taksering. En livstilsbutikk i landlige omgivelser ved. I tillegg ønsker jeg at du skal fortelle meg om du selv er følger og.


Låvebutikken

Jeg må fortelle om verdens beste julebutikk, nemlig Snoka, som ligger utenfor Kongsvinger mot svenskegrensen. Nå er det noen år siden jeg har vært der, men var. Her kommer en sterk anbefaling til alle som bor eller skal innom Nordmøre!


På Frei, like ved Kvalvik fort, er det en dame som har butikk i en liten. På torsdag ble jeg overrasket av min bedre halvdel. Han hadde bedt meg sette av dagen, hadde tatt seg fri fra jobb og ordnet barnevakt. Dette er hvordan pappa har lært meg å lage dem, og så fins det sikkert. Det skal bare granbar, einebærgreiner, epler og lys til, så er pynten i boks.


Låvebutikken

Sjekk ut Paradiset Interiør Nettbutikk. Interiørblogg skrevet av eieren av Drømmeverden interiør butikk og nettbutikk. Husbyggerblogg om veien til Villa Drømmeverden. Den er så lekker, så det er mange fristelser. Nå satser hun litt større, med eget butikklokale på Bruhagen.


Christina drev tidligere butikken på en låve, derav navnet. Hun er hjertlig velkommen! Her om dagen lagde jeg rørt jordbærsyltetøy for første gang, og det var veldig lettvint og greit syns jeg. Jeg vil male dagen rø se den siste rose blø. Mitt hjem i høstdrakt :) Tina.


Marius-jakke in the making Annelise Edgarsdatter. Nostalgia Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil. Kolliderte med trafikklys på Løkkemyra. Vil ikke ha drivstoffstasjon her.


Låvebutikken på Løkkemyra. Idag kommer et billedras av noen av mine brukt- og loppemarkedfunn. For noen uker siden skulle jeg olje benkeplatene våre som er av eik. Helt siden jeg oljet de for et år siden har jeg ikke vært helt fornøyd med fargen på. Så fint at du har funnet veien inn i haven min.


Håper du koser deg like mye som meg her. For meg er hage, hus og denne bloggen først og fremst en kilde til glede. Velkommen skal du være! Her kan du lese om mine mange hobbysysler, småbarnstips, aloe vera-produkter mm.


Mange er tydeligvis godt igang med juleforberedelsene allerede, og marsipan, kakemenn og julebøker har dukket opp i butikkene. Snart trenger vi vel ikke rydde vekk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg