mandag 1. juli 2019

Speilfolie sparkjøp

Speilfolie sparkjøp

Spar Kjøps Nyhetsbrev. Folien kan brukes til flere forskjellige ting og kan skape en kul effekt innenfor. Speilfolie er en blank metallisert folie, som speiler bra. OBS: Våre varianter har forskjellige egenskaper.


The online shop uses cookies to provide you with the best support for all functions. With your next click in this shop you will consent to our use of cookies. Men mens jeg gikk rundt mellom hyllene der med damens håndveske og annet rekvisita som ble overlevert meg når handleturen begynte, så oppdaget jeg plutselig et genialt produkt! LCD(led) StueBord-pc!


Lineafix Mirror Static er en slags speilfolie til vinduene. Den har skuffer og ser akkurat ut som den er av speil. Les tips, anbefalinger og monteringsvideoer. Har vurdert speilfolie for bil, men aner ikke om dette kan funke.


Jeg er på jakt etter speilfolie til reflektorer i lyskasse for lysrør over akvarium. Jeg vet at slik folie selges på rull - men hvor? Noen som vet hvem som ellers selger speilfolie ? Det er like blankt som et vanlig speil, men likevel. Frostet film for dekor og innsynsskjerming.


Er på leit etter sånn speilfolie som man fester rett på innsiden av skap etc. Har kjøpt det tidligere på nytt og nyttig,men de fører det ikke lengere. Er det noen som var hvor man kan få fatt i det. Har også prøvd sparkjøp og select. Det siste har de i alle fall på Clas og IKEA, og Jernia og alle slike butikker.


Ellers kan du male rutene med kefir. Den reflekterer varme, opp til prosent av infrarøde stråler og prosent av UV-stråling. Lyset reduseres med opptil prosent. Det er ikke en folien som sperrer permanent for innsyn, men den fungerer som engangsspeil når det er store lysforskjeller inne og ute.


Det har fungert utmerket som reflektor hos meg, men om det egner seg hos deg er vel litt avhengig av hvordan akvariet ditt er bygget. Det skal limes på akkurat som tape der du vil ha den og kan tørkes av med en fuktig klut når det blir skittent. Sitter fortsatt fast etter fire år hos meg! Legg gjerne igjen ett par or så har eg sjansen å finne deg og din blogg og! Hos MAXBO finner du hagemøbler til din stil - enten du har liten eller stor uteplass.


Nettbutikk med Norges mest spesialiserte og største tilbud av voksduk i metervare i alle kvaliteter. Kjøp på nett eller i butikk. Gardiner som plisse og lameller samt rullegardiner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg