tirsdag 9. juli 2019

Lage sprosser

Vindussprosser gir huset sjel. Sprosser kan Byggmakker hjelpe deg med. Finn alt du trenger av trelast. Kom innom for råd og veiledning. Stort utvalg av ytterdører. Kvalitet og lave priser.


Lage sprosser

VIDEO: Med juksesprosser kan du lett få for eksempel et vindu til å matche terrassedøren med små ruter. Lurer på om ett vanlig sprossekryss blir litt lite, eller om det blir for mye med 3xruter. Fortvil ikke - vi har løsningen! Vårt unike tegneprogram gjør at vi kan sette sprosser på bildet av huset ditt - selvsagt helt kostnadsfritt!


Send et bilde av huset ditt på mail til oss (tatt så rett på som mulig) og vi hjelper deg gjerne. NESTE GENERASJON SPROSSER. Med hammer og stift festes klipset i. Jeg kan lage alle typer ruteinndelinger på sprossene. Det er (nesten) bare fantasien som setter begrensninger! Her er et lite utvalg av mitt sortiment.


Lage sprosser

I tillegg til å se vakre ut, vil de forhindre innsyn samtidig som de bevarer utsyn. De behøver bare å rengjøres en gang i blant. Du kan ha både like fyllinger i alle sprosser eller blande med forskjellige materialer. Her har vi satt opp forslag, men du kan lage din helt unike inndeling selv.


Her kan du se våre eksempler av våre sprosser. Vi kan lage sprosser for alle slags vinduer. Trykk på et av de for å åpne de i større versjoner og bla deg igjennom eksemplene.


Lage sprosser

Noen av detaljene med våre sprosser. Alltid gode priser på Utenpåliggende sprosser fra Bygghjemme. Handle raskt og enkelt på nett med hjemlevering i hele Norge. Dette er en smaksprøve på artikkelen i lav oppløsning.


Klikk på knappen Last ned artikkel og få artikkelen i høy oppløsning. Den kan også brukes i kombinasjon med de to midtstolpene. Klipsesprosser er et annet alternativ vi har til rammesprossene, det vil si sprosser som ikke har omramming. Vimax sine klipsesprosser leveres i aluminium. Jeg kommer og tar mål av vinduene deres, gir dere et uforpliktende tilbud.


Så produserer jeg sprossene på mitt verksted i Bergen, før jeg kommer tilbake og monterer. Vimax AS er Norges største leverandør av sprosser til private. De har over års erfaring med sprosser , og har forhandlere i hele landet. Jeg heter Odd Honningsvåg, har drevet med sprosser i år her i Ålesundsområdet.


Jeg har eget sprosseverksted hvor jeg produserer sprosser i PVC med ramme. Vedlikeholdsfrie sprosser leveres med Røros Isoler. Arild Bjørge Johansen. Prisen på malte sprosser er kr 15- pr.


Lage sprosser

Pris på kun impregnering er kr 5- pr.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg