onsdag 30. august 2017

Trappemaling inne

Jeg har ei ubehandlet trapp som jeg vurderer å male hvit. Så nå lurer jeg på hvilken maling dere andre som har malt trapp har brukt, hvilken farge dere har, og om dere har bilde. Ikke mal på varm vegg eller i direkte sollys.


Det ytterste malingslaget tørker da for fort og man får blæredannelse og et malingslag som lett kan sprekke opp. Dette er særlig viktig når du grunner med oljemaling som skal rekke å trekke seg inn i treverket innen den tørker. Se inspirerende bilder av gang og finn de rette produktene.


Hos MAXBO finne du innemaling som passer perfekt til rommet du skal male. Kjøp på nett eller i butikk. Alt fra maling til vegg, beising av panel og gode interiørmalinger til. Inspirasjon og tips til oppussing av trapp og trapperom. Stille og sikre tråkk i trappa 20.


Trappa mellom etasjene i boligen kan være årsak til. Gulvmaling fra TreStjerner en Norges mest solgte. I vårt sortiment finner du alt du trenger til behandling av gulv og trapp: lakk, maling, olje og hardvoksolje. Glansgraden i malingen bestemmer glansheten.


All maling har en gitt glans - på en skala fra - 10 hvor 1er blankest. Velg rom og lek med våre nye farger! Malingen får du i ulike kvaliteter som er tilpasset de ulike rommene i huset. Hvis du ønsker å legge teppe i trappen, har man tre alternativer: Halvmånetrinn er halvmåneformede løse teppedeler som klistres direkte på trinnet. Beste Priser Med Handlesmart!


Mal trapperne med et perfekt resultat ved at se, hvordan vores malere gør det skridt for skridt. Se hvilke værktøjer du skal bruge, og læs mere om. Som kunde av DinByggpartner skal du føle deg viktig og ivaretatt. Du kan være trygg på at jobben blir utført skikkelig og til avtalt pris.


Vi organiserer og utfører alt innen oppussingsarbei vi utfører både innvendig og utvendig arbeid for våre kunder i Oslo, Asker, Bærum, Røyken, Hurum, Lier og Drammen. I dette huset skal vi male trappen. Den er tidligere lakket, og skal nå få en dekkende. Tepper i trappen kan hjelpe som sklisikring.


Kjempefin blogg , får veldig mange fine tips. Her et teppe fra Tepepabo. Har eit spm til deg , så dere hadde levert kjøkkeninnredninga til spraymalig. Du liker hvitt og har masse hvitt. Var inne på det lokale fargehuset og ho anbefalte ikkje å male hvitt he he.


Trappa er et trafi kkert sted i boligen, og den blir lett mindre pen. Gammel, mørk lakk og slitasje på trinnene er ikke noe vakkert syn. Men i løpet av et par. Jeg plukket opp et spann Trestjerner gulv- og trappemaling fra min lokale Coop etter at jeg fikk beskjed på min lokale Flügger at de ikke kunne blande mørke farger for gulvmaling.


Jeg bryr meg strengt tatt ikke hvor malingen kommer fra så lenge den er av god kvalitet og til en fornuftig pris.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg