torsdag 20. juni 2019

Netting metall

Hos MAXBO finner du et godt utvalg av nettinger og gjerder til innramming av hagen. Kjøp på nett eller i butikk. Hagearbeid eller avkobling?


Varier med alt fra utemøbler, griller og hagedekorasjoner til redskap og maskiner eller produkter for drenering og. Småmasket netting i henhold til krav fra REN, brukes som beskyttelse mot angrep fra hakkespett på trestolper.

Fluenetting brukes for å forhindre insekter og lignende å komme inn ved takfoten av huset. Finnes i to ulike bredder. Velkommen til Mitt Biltema.


Som bruker kan du handle kampanjeprodukter til spesialpriser, lage innkjøpslister til enhver anledning og få oversikt over kjøpene dine. Ta kontakt for en uforpliktende prat. Fyll ut skjema så tar vi kontakt med deg så snart vi er ledige.


Vi kan også nås på telefon: 23.

Ja har sett på sånn netting , men den er ikke tett nok. I kabinettet jeg har så er det netting i front, men finner ikke noen liknende type. Takkerf for alle svar, tror jeg venter intil videre. Får heller bare belage meg på å rengjøre maskinen litt oftere. NOR- NETTING GJERDEFABRIKK.


Vi er leverandør til følgende: Montasjefirmaer, offentlige etater, entreprenører, barnehager, bedrifter, forsvaret og private. Vi legger vekt på håndtverksmessig utførelse av våre produkter. Vi holder til på Alnabru i Oslo og leverer til hele landet. Jeg vil også unngå at mus og insekt kommer inn, og lurer da på om det finnes en slags netting som kan stiftes på innsiden? Fluenetting som brukes i kister og lignende er jo enkelt og greit, men den holder vel neppe musen ute?


Noen som har tips til hva som kan brukes? Mye av vårt fokus er på produkter med huller i som gitterrister. Handle enkelt på nett - hent i butikk. Har prøvd å finne noe egnet netting til å sikte sand gjennom.


Sanden skal brukes i mørtel som skal inn i ganske små sprekker, og den jeg har er for grov.

Det beste jeg fant var myggnetting på Biltema, som jeg har satt opp i et stativ som jeg har laget, men den er en smule for finmasket i tillegg til at den er for svak og går i stykker. Gi oss tilbakemelding på produktbilder og produktdata ! Insektsnetting kopper 10M. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din. Dine data er trygge hos oss. Netting av aluminium.


Data blir brukt for å sikre deg best og korrekt veiledning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg