fredag 14. juni 2019

Epoxymaling garasje

Vi bygger din garasje - akkurat slik du ønsker den. Norges ledende innen handel med bo- og byggevarer. Elastisk, akrylbasert betongmaling.


Epoxymaling garasje

Gratis frakt, rask levering, lave priser og høy kvalitet! Mange er redd for at et epoxygulv vil være for glatt i garasjen , hvor man ofte kan ha både vann og snø under skoene. Hvor glatt underlaget er, kan vi regulere med både hvilken maling og hvor mange lag som blir lagt.


For å gjøre gulvet enda mer sklisikkert kan vi også legge inn en spesiell sand mellom et av lagene. Dersom du er redd for at et epoxygulv skal bli glatt når det er vått, for eksempel på grunn av snø og is som smelter etter at bilen er kjørt inn i garasjen , er det mulig å legge epoxy med antiskli. Kjøp på nett eller i butikk. Det er en to-komponent vannbasert epoxy.


Epoxymaling garasje

Den har utmerket vedheft til betong, tre og andre overflater og gir en attraktiv, slitesterkt og støvri yte. Skaftfeste er mulig å stramme. Passer til treskaft med Ø mm, låses med skrue. Velegnet til å fjerne bl. Noen bruksområder: lager, landbruk, meieri og slakteri, offshore og skipsfart, bilverksted og garasje , industri og produksjon, bygg- og anleggsvirksomhet.


Den kjemiske sammensetningen gjør materialet stivt og ekstremt sterkt når de to komponentene herder. Epoxymaling består av to komponenter. Kan også benyttes på gipsplater - som f. Leca her ble ikke slammet når garasjen ble satt opp.


Feil fall i garasjen er vel noe alle har har jeg inntrykk av, her rant det inn i garasjen og ikke ut, derfor jeg måtte lage dette selv. Beste er nok slett gul som renner ut av garasjeporten og ned i renne enten rett på innside av portene eller på utsiden. Denne versjonen er normalt vår anbefaling i garasje , fjøs, verksted og lager. Fortynning til epoxymaling.


Innhold: liter kanne. I min egen garasje hadde jeg ikke antiskli i mitt belegg, og det ble litt glatt når jeg hadde snø under skoene, men ellers la jeg ikke noe nevnverdig merke til det. Løsningen er naturligvis å tilsette kvartssand under legging av epoxy.


Epoxymaling garasje

Håper dette var til hjelp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg