tirsdag 12. mars 2019

Läderhandtag diy

Läderhandtag diy

Brita Zackari är programledare, författare och poddare – och mamma till Essa och Björn. När hon inte bloggar brukar hon föreläsa, podda och hänga på sitt torp. I ett blogginlägg häromdagen visade jag mina egentillverkade läderhandtag. Det var flera som kommenterade och hörde av sig och undrade hur jag hade fäst.


Jag har en gammal byrå i sovrummet som min mormor har haft. Jag tänkte ge den lite kärlek och måla om den i vitt. Funderar på att byta ut de gamla trähandtagen till handtag i läder istället. Klicka in för att se steg för steg hur man gör. Jag sprayade bultarna i koppar, gjorde hål med tången och tvingade igenom bultarna.


Pastell och läder är två trender vi inte kan få nog av. Den här fina byrån fixar du enkelt själv med lite målarfärg, skruvnitar och läderband. Jeg synes det rå kernelæder er en fin kontrast til den hvide seng, men det allerbedste er, at jeg ikke længere får blå mærker på skinnebenene, når jeg rammer håndtagene på skufferne. Avslutningsvis sätter hon på ett läderhandtag. Anna rekommenderar att ni frågar en kunnig innan ni borrar hålet.


Läderhandtag diy

Smarta sätt för att snabbt förändra ditt hem 1. Byt ut dina knoppar och handtag. Så det er store penge, hun har tjent på sin indsats som lædersmed. Håndtagene er lavet af nogle allerede udskårne bogmærker, som stod hende i 1kroner for stk. Boltene kostede omkring kroner for 10. Leave a Reply Cancel Reply.


Meddela mig om nya inlägg via e. Veja mais ideias sobre Decoração, Meias paredes pintadas e. Jag har varit inne på det här med handtag i läder tidigare. När jag funderade på att göra köket lite mindre trist genom att byta till läderhandtag och när. Den lilla byrån TARVA i massiv obehandlad furu är lätt att göra om till sin egen.


Läderhandtag diy

Jag fortsätter på temat DIY. Men den här gången tänkte jag tipsa om enkla handtag eller krokar som du lätt gör med läder- eller konstläderband och öljetter. DIY TARVA sommarbyrå. Dubbelvikta läderhandtag har blivit omåttligt populära senaste tiden. Framförallt på köksskåp.


Hemmagjorda läderhantag som har synts mycket den senaste tiden. Da jeg ikke har kunne finde nogen greb jeg synes om, og ej heller kunne købe dem jeg så endelig fandt, måtte jeg lave dem selv. Byrån TARVA i massiv obehandlad furu är en favorit om man vill sätta sin egen prägel med ett DIY.


Läderhandtag diy

Här valde vi att måla den i en sommarljus blå färg och till det handtag i naturläder för en modern men naturlig look. Produktions- og leveringstid på greb i kernelæder. Hvis du bestiller inden klokken 12. Bestiller du efter klokken 12.


Svenska Akademiens ordböcker. Denna webbplats använder s.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg