mandag 18. mars 2019

Frostspray biltema

Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Vis full versjon : Frostspray på kabinettet. Gir en matt, frostet overflate.


Jula tilbyr praktisk anlagte mennesker et bredt og nøye utvalgt sortiment av produkter for hjemmet, hagen og fritiden til lave priser. Jeg har et baderomsvindu som synes godt fra veien og et soveromsvindu som også gjerne kunne vært frostet halvveis.

Kan man gjøre dette enkelt med en spray? Skal jeg da spraye innvendig eller utvendig? Vil det være en permanent og god løsning? Vår folie er av høy kvalitet og har en nydelig overflate.


Biltema har en frostspray som fungerer bra. Den ser ut som frostet eller sandblåst glass.

Her i Danmark kan man i allefall kjøpe frostspray i byggemarkeder og så spraye på selv. Man skal huske (som alltid med spraymaling) og spraye mange tynne lag for å få det jevnt. Spraymaling, for å hindre innsyn eller til dekorasjon.


Jeg er ikke sikker på hvordan det holder seg i våtrom, men så lenge vannet ikke står rett på vinduet tror jeg det burde holde. Tiner og forhindrer isdannelse og dugg på bilrutene – også på innsiden. Frostet glassrute - fikses med frostspray ? Spray på, la virke og fjern isrester med en isskrape.


All vår vindusfolie fester seg elektrostatisk (uten lim) på vinduet – og kan således trygt settes opp uten fare for at du har ‘ødelagt’ vinduet for evig tid. Så feste jeg kontaktpapiret til kabinettvinduet så sprayet jeg med frostspray. Beskytter mod stenslag og.


Jeg startet med å legge glasset i kaldt vann for å få fjernet etikettene, for kaldt vann har jeg funnet ut at fungerer best for meg.

Spray Folien kan senere fjernes ved enkelt og nemt at pille det af. Alltid supersnabba leveranser!

Vi har provat sådan däringa film på fönstren, men det bara ramlar av, när. Branschens snabbaste och säkraste leveranser. Välj om du vill hämta i butik eller hos ombud. Mål diameter på glasset eller få det fra dørleverandøren, gå til Robert på solfilmsenteret og få kuttet til en ferdig folie du legger på.


Har prøvd spray, og resultatet ble strøkent men kortvarig. Som fugestoff brukte jeg en tube fra biltema med noe slikt combo greier. Har tenkt magnettape eller små magnet fester i hvert hjørne, men. Det eneste jeg har brukt for å lage denne lykten er frostspray fra biltema rub-ons fra den lokale hobbybutikken og pyntebånd fra Panduro. Her finner du gaver, dekorasjoner og alt du trenger for å lage julematen.


Pervaco har magnettape (NB kun 20mm bred). Så i en interiørbok jeg har at de brukte en frostspray på baderomsvinduet for å få det ugjennomsiktig. Kunne godt tenke meg å gjøre det på baderomsvinduet. Kjøpte frostspray på biltema og gnikkiser i en nettbutikk og startet prosjektet.


På Jula siktar vi högre. Vi vill att människor ska vilja fixa. Vi gjør det enklere for deg sånn at du kan fikse hele julen på et sted.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg