tirsdag 2. juni 2015

Miennasverden

Min stil trur jeg må være leken moderne nordisk. Jeg elsker farger som gjør meg glad og slutter aldri å forundre meg over hva farger gjør med deg! Som terapeut får jeg alltid høre av pasientene mine at de blir glade når de ser mine fargerike klær. Det jeg er mest fornøyd med i stua vår er utsikten. Anyone else know that feeling?


Miennasverden

Instagramkonto miennasverden eies og drives av Astrid Mienna fra Trondheim. Eidsvoll Ullensaker Blad er ditt nettsted for siste nytt fra Eidsvoll, Ullensaker, Nannestad og Hurdal. Estetikken må ikke gå på bekostning av den praktiske bruken.


Monica Tanem liker å ha det fint rundt seg, men med barn i hus er det aller viktigste at hjemmet. De deler bilder fra hjemmene sine, og interiør de liker og inspireres av. Ikke minst er de til stor inspirasjon for andre. I dag er siste sjanste til å være med å. Etter en husbrann for år siden, hvor Lene Østensen mistet alt hun eide, har hun vært bevisst på at alt som kommer inn i huset skal brukes. Hvorfor er du så berømt?


Miennasverden

Jeg vet ikke helt, men jeg tror at Instagram er som andre jobber. Du må jobbe hardt og sette av mye tid og ressurser. Og du må ha venner som støtter deg, hjelper deg og løfter deg opp. Du fotograferer interiør hjemme, og tiltrekker folk med det. Har slitt litt med motivasjonen for å ta nye bilder til IG om dagen, føler det er det samme som går igjen hele tiden Tror jeg har.


Utforsk denne tavlen til linnanja på Pinterest: St. Se flere ideer om Stue, Interiør og Stue maling. Från smutsig gulvit färg på vitrinskåpet till grå fin färg och även nya fina bakstycken.


Miennasverden

Ikea is amazing at creating simple units that look like canvases – they just require creativity! Making different combos, adding colors and patterns, unusual. Iako je konkurencija prilično jaka, odabrali smo sedam dnevnih boravaka koji nikoga neće ostaviti ravnodušnim.


Tražite li inspiraciju za opremanje svog dnevnog. Jeg hadde gleden av å være med på Instatreff her i Trondheim med interiørglade damer. Skålevik - RUTINERT VED BÅLET: Lavvo-entusiast og friluftsskribent Øystein Skålevik gir oss tips til fyring i lavvo.


Habitación y su armario. This video is unavailable. Välkommen till min värld! Ni var många som undrade över receptet på stories på detta bröd igår! Oavsett om du är lite eller mycket ledig under höstlovet garanterar jag dig att du.


Esplora la bacheca cucina di silviabriccosu Pinterest. Visualizza altre idee su Cucine moderne, Cucine e Idee per la cucina. Updating the study area is one thing you should do now to get ready for back to school.


Miennasverden

Today, we are bringing inspiring ideas to refresh kids’ study zone.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg