fredag 23. august 2019

Warm blush stue

Ikke rø ikke rosa…men noe midt i mellom. Og den er svært vakker! Og inntil grønntonene Green Harmony og Green Leaf er den overraskende tøff! Synes det ble veldig fint etter at det ble pusset opp, men klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg liker minty breeze eller warm blush best. Synes warm blush er litt for mørk, samtidig som at den er utrolig fin.


Warm blush stue

Men synes særlig tv- stuen har blitt litt for mørk. Spisestuen er lys nok på grunn av vinduene. Håper dere liker fargen? Synes den står så fint til gulvet, åh – jeg er så fornøyd! GOD helg til dere alle, jeg skal bruke den til å være med mennesker jeg er så veldig glad i! Nå er det ikke bare en fondvegg som gjelder, men hele rommet.


Warm Blush i spisestuen. Eierne av denne spisestuen er ikke redde for farger, tidligere var spisestuen grønn, men nå var de var klare for en forandring. Siden jeg lovet dere en kikk i stua tenkte jeg dette var den perfekte mulighet til å viser dere veggen som ble malt i fargen warm blush i fjor høst. Jeg som egentlig alltid har vært hun som styrer unna farger følte meg ganske vill og gal når jeg fant ut at jeg skulle dra til med farge på en vegg i stua.


Jeg vil male stua i antikk grønn. Samboer vil male spisestua i en rødtone ala warm blush. Og jeg er forsåvidt med på den, men - jeg elsker en rød jul #128517; Og jeg får ikke til å tro at warm blush går med røde julegardiner. I gangen har jeg lamper som kostet overraskende lite.


De er fra Lampegiganten på Alna. På stua pryder også litt kunst. Ikke bare fra Sandra Chevrier, men også Martin Whatson. De lagde noen bilder sammen. Moro å se kunstnere leke sammen.


Hei, Trenger tips til nye farger på soverom og stue. Vi har sett på Oslo, St. Hule og Fusion på soverommet. Og vurderer Palmetto eller evergreen i stua. Fint om fargene passer til warm blush som vi allerede har på kjøkkenet.


Her er en farge som har sneket seg inn i mange hjem, den er på mange måter rosa, men den er likevel også helt spesiell. Den er lun, varm, innbydende og lett å elske! En pudderrosa farge med lunhet og varme. Innovative Kosmetikprodukte für Ihr Gesicht von Lancôme: Rouge, Concealer und Contouring.


LSF: Grundierungen von Lancôme. Make-up die Vorzüge Ihres Gesichts. Bli inspirert og finn møbler som passer deg her. Rask, enkel, lett å bruke. Døgnåpen kunderservice.


Denne Pinnen ble oppdaget av Marina Pijamkina. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. How they choose the color of the year. Jeg trengte et lite avbrekk fra mye annet å tenke på og sånne her ting gir meg masse ny energi.


Warm blush stue

Så ikvel etter en helt fantastisk deilig dag i sola med både venner og familie, (nesten sommervarme jo), så sitter jeg nå og koser meg med et glass rosèvin og nyter den nye stua vår! Når jeg kom hjem å fortalte mannen at jeg funderte på å male kjøkkenet rosa, fikk jeg blangt nei. Det hører skjeldenheten til de få gangene han ikke kan overtales, men denne gangen måtte jeg jobbe litt ekstra for å få han med på fornyingen. Det var ekte kjærlighet ved første blikk.


Spennende med sprek farge i stua. Sistnevnte ser litt for… brun? Bo Naturlig gir deg gode råd om hvordan du skal tenke dersom du skal innrede stuen , eller ommøblere den du allerede har. Grunnprinsippene får du her. Peismuren i stuen er malt med grå skifer kalkmaling, gulvet er hvitoljet bjørkeparkett.


I den innerste stuen har to Liatorp vitrineskap (fargen er ca som bomull), Kan dere anbefale noen farger til stuen som går til både warm blush , grå skifer og bomull. Vin har byge på kontrastvegg i stua , tusen og en natt på resten av veggene. Digger det men tror den tar seg best ut på slette flater (eaks to paint) som vi har.


Tror også warm blush trenger riiktug farge tak og lister, å ikke minst lys. La livet ditt innrede stua.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg