tirsdag 16. mai 2017

Strikket pledd i perlestrikk

Pledd til restaurant, hotell og bar. Rimelige priser og rask levering. Hos VEGA har vi samlet alt du behøver til uteserveringen din! Hva skjuler seg bak trenden? Levering på 3-arbeidsdager.


Strikket pledd i perlestrikk

Nordens største nettbutikk for hjeminnredning. Shop online til gode priser. Få inspirasjon til hjemmet - sjekk ut våre siste interiørnyheter! Dekorer hjemmet ditt med Cellbes. Hvit teppe i perlestrikk med kant i korall.


Oppskriften kan lastes ned gratis. Altså, jeg har strikket mye, og i over år. Jeg har enda ikke strikket pledd fordi jeg vet at jeg kommer til å blir drittlei, og det ender opp som Grønt Blad sier.


Min beste sjanse er nok å bli gravid og starte på et babypled for da har jeg en tidsfrist jeg må overholde. Legg opp masker med dobbelt garn. Fest trådene og bruk de siste to nøstene til å hekle en kant rundt teppet. Tips: Velg gjerne en farge til kanten og en på teppet, så blir det et spennende og lekkert. Dobbel perlestrikk gjer ein fin struktur som er enkel å strikka.


Teppet er strikka i babyull på pinnar nr og det er brukt ca 200g garn. Ein strikkar opp eit nøste om gongen før ein begynnar på ein ny farge. Strikk det og gjerne einsfarga.


Strikket pledd i perlestrikk

Nå er ikke jeg noen reser med strikketøyet, og som jeg har nevnt tidligere er dette det første jeg har strikket siden barneskolealder. Dette pannebåndet har Inger strikket. Hun er intet mindre enn en strikkeekspert som tryller fram gensere og kjoler, skjerf og sjal med pinner og garn mellom hendene. Men også Inger må slappe av med noen småprosjekter iblandt.


Derfor deler hun gjerne pannebåndet i perlestrikk med Håndarbeiden. Hvem har sagt at ikke menn kan strikke. Det er superdeilig, mykt og varmt. Teppet er i dagelig bruk av ungene, enten når de ser på barnetv eller i lek med bamser og dukker. Denne siden ble sist oppdatert , og inneholder oppskrifter.


Her finner du lenker til strikkeoppskrifter på tepper. Teppe strikket i perlestrikk på pinne 15mm. Gjenta på alle pinnene. En skal begynne med en rett og slutte med en rett.


STRIKKEFASTHET m dobbel perlestrikk med dobbelt garn på p nr. Sjekk strikkefastheten ved å strikke en prøvelapp. Har du færre m, skift til tynnere p. Bredt sortiment av utemøbler til restaurant, hotell, bar og café.


Strikket pledd i perlestrikk

Stort utvalg - Rett pris - Mote på nett - Kjøp designer klær - Zoovillage! Etter å ha lagt ut bilder på instagram av sommerens strikkeprosjekt (ja du leste riktig, og det var varmt!) har jeg fått en del spørsmål rundt det perlestrikkede pleddet. Størrelse: ca x 1cm. Garnforbruk: Blåne pelsullgarn. Pleddet skal være strikket litt løst, slik at det kjennes luftig lett.


God dekorasjon vil sannsynligvis ha ånder den beboere for å være en lykkeligere person. Stue dekorere kan gjøres nesten alle medlemmer av familien være tilpasset mot design av typisk huset. Bruk faktum, spisestue med kjøkken er viktig del av et Hus. Sort, tykt og deilig pledd. Str på dette er 1x 160.


Husker dessverre ikke type garn på dette. Men pleddet er utrolig mykt og godt. Pleddene er strikket på skrå fra spiss til spiss, noe som gjør at pleddet blir veldig smidig, så det er enkelt å pakke seg inn i. Perle pledd – garnpakken inneholder oppskrift og garn nok til et pledd.


Jeg strikker litt fast, iflg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg