mandag 15. februar 2016

Malerstylter

Lurer rett og slett om noen har erfaring. Jeg ble likevel overasket først over hvor lett og gøy. Leier ut et par malestylter. Justerbare opp til 90cm.


Arbeider i Drammen så de kan bringes dit. På salg i 4dager : Helt ubrukte malerstylter selges. Malerstylter 2,-Solgt. Solid aluminiumskonstruksjon. Kan tilpasses alle.


Mal taket uten gardintrapp, monter taklister, sy en laaaaang bukse og vær styltemannen på karneval. Eller bruk dem fordi det er gøy. En hendig snekkerkompressor 10l. Støvsugere i størelser.


Gratis Annonser, Gratis Rubrikkannonser, Norge , annonser, stillingsannonser, auksjoner, til salgs, eiendom, tjenester, samfunn, begivenheter, rubrikk, bil, www. Vi har svart kum, den er ikke fryktelig upraktisk, jeg bruker den som en. Jeg har sort oppvaskkum, og kan ikke se noen bakdeler med den.


NO tilbyr norges rimligste. Jeg er på udkig efter lidt hjælp, jeg har fundet disse arbejds stylter på en hjemmeside i tyskland.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg