onsdag 31. oktober 2018

Strikke teppe med tykke pinner

Strikke teppe med tykke pinner

Hos Hobbii finner du et kjempeutvalg av kvalitets strikkepinner. Alt skal vekk – Gjør et KUPP! Stor utvalg av billig garn. Fine tepper til gode priser. Kjøp dine favoritter hos Ellos nå!


Store Rabatter her De Beste Priser Nå! DU kan si eg kvikna litt til når eg kom over dette lekre teppe ! Et delikat og anvendelig rilleteppe kantet med en vakker blondekant. Teppet strikkes i ett stykke, helt uten montering, og konstruksjonen gjør at du kan strikke det akkurat så stort som du vil, eller har nok garn til. Velg Garn og deretter utgåtte garnkvaliteter.


Finn frem tykke pinner og chunky garn, for nå skal det strikkes! Det er eksta gøy å strikke med tykt garn og store pinner , ikke bare fordi du går et stort, mykt strikketøy og ekstra gode strikkeplagg - men også fordi det går så raskt å strikke ! STRIKK PÅ TYKKE PINNER. Mønsterhefter selges kun sammen med tilhørende garn. Varianter vi er tom for blir automatisk borte fra oversikten,. Din DROPS forhandler på nett.


Strikke teppe med tykke pinner

Bli blant de første som får vite om nye produkter og tilbud ved å registrere deg på vårt nyhetsbrev. Da lagde jeg meg hjemmelagde strikkepinner på 35mm for å strikke et pledd med store masker. Til pleddet brukte jeg kg merinoull. Nå er det snart på tide å strikke et pledd til meg selv.


Tyngre garn hadde jeg delt opp slik nr skrev. Er ett utrolig kjekt teppe , så håper jeg får ånden over meg igjen. Jeg skulle jo helst ha strikket to også. Så skal du strikke ned igjen. No strikker du masker, så eit kast og masker sammen til du er tilbake i utgangspunktet med masker, da feller du masker på dei følgjane pinnane til du har masker igjen.


Strikke teppe med tykke pinner

Får da ein flott kant rundt teppet. Ingen minimumsordre - Kjøp nå! Strikk slik med 100g tråd. Norges største utvalg. Alt på lager i vår butikk på Bryn.


Slumreteppe strikket med tykke pinner. Chunky Wool er et megatykt – tråds garn i ren ny ull. Chuny Wool er lett å strikke med , og med så tykke pinner går det lekende fort. Flotte fargekombinasjoner synes jeg også at vi fikk til.


Dette må bare prøves. Har dere noen gang strikket et pledd? Det tar laaang ti men med tykke pinner og tykt garn går det heldigvis unna! Her finner du store plagg og små plagg, tradisjonelle mønstringer på tynne pinner , og ensfarget og tøft med tykt garn på tykke pinner – til dame, herre og barn.


Pleddet mitt vokser sakte men sikkert, og nå. Du kan variere kantene på teppet , det letteste er å ikke strikke kastene vrid da får du en hullrad oppover kanten som dekor. Da må du strikke felleradene rett sammen, kast, rett sammen, rett ut pinnen Eller så kan du variere antallet du strikker før økning og felling, f. Da blir kantene litt mer solide og synlige. Gratisoppskrift: Genser på tykke pinner fra Kristin Wiola Ødegård Av Redaksjonen, 9. De kuleste plaggene kan du strikke selv! Genseren er enkel med rette og vrange masker, og den er superrask – og gøyal – å strikke.


Jeg syns det er litt slitsomt å strikke med så tynt garn på så tykke pinner , må liksom følge med hele tiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg