fredag 17. august 2018

Våtromssparkel

Søk på forhandlernavn. Tilhørende produkter. Andre produkter til forarbeid no. Overflatebehandlingsmasse til universalbruk!


Hard Heads våtromssparkel er, som navnet antyder, beregnet på sparkling av våtrom.

Det må imidlertid legges til at den lave vekten og tettheten også gjør den velegnet til de fleste flater innendørs. En annen stor fordel er at den kan slipes og males over allerede etter en time! Dette er en lett håndsparkelmasse til strimling, skjøt- og flekksparkling av bygningsplater, samt sparkling på betong og puss i våtrom. Inneholder midler mot. Ved strimling, hel-, skjøt- og flekksparkling av bygningsplater og sparkling i betong og puss på våtrom.


Brukerveiledning: Underlaget skal være fast, tørt og rent. Jeg ville nok brukt våtromssparkel , selv om det egentlig skulle holde med vanlig sparkel. Prisforskjellen er ikke stor når hele jobben tas i betraktning.

Jeg må innrømme at jeg har brukt vanlig sparkel, fuktsperregrunning og oljemaling på baderomshimling ved flere anledninger uten problem. Sier jeg noe annet får jeg kjeft av taz. La tørke i fire timer før ett nytt strøk påføres som lim.


Det er lim tynnet ut med vann i forholdet 2:1. Les tester og omtaler før du kjøper. Legg i handlevogn Ikke tilgjengelig på nett Skriv inn postnummer for leveringstid. Her kan du bruke limet som grunning.


La grunningen tørke i minst timer. Rundt rørgjennomføringer skal det deretter fylles med Casco AquaSeal i v-fugen. Hvis overflaten fortsatt oppleves som for ruglete, kan du helsparkle strien med våtromssparkel til et helt slett resultat. Deretter må det males to strøk med våtromsmaling.


Sparkel til bruk i våtrom. Innholdet er beskyttet etter åndsverkloven. Regelmessig, systematisk eller kontinuerlig innhenting, lagring, indeksering, distribusjon og all annen form for bruk av.


Jeg godtar at AkzoNobel behandler mine personlige opplysninger, inkludert behandling foretatt av andre selskaper AkzoNobel-konsernet samt enheter som opptrer på. Klikk for større bilde Logg inn for å se pris og lagerstatus.

Lettanvendelig og lettslipt sparkel med spesiell konsistens som gjør det enkelt og raskt å applisere ettersom det kan strykes med en malerrull. Jeg har sparklet alle rom i huset med Byggmax sparkel - først med grov så med fin - og det har ikke vært noe problem i det hele tatt. Når en bruker mer enn 1spann så blir jo forskjellen ganske stor.


Jotun våtromssparkel liter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg