fredag 7. april 2017

Sy putetrekk oppskrift

Nordens største nettbutikk for hjeminnredning. Shop online til gode priser. Få inspirasjon til hjemmet - sjekk ut våre siste interiørnyheter! Vi har sengetepper for enhver seng. Se hele sortimentet her!


Sy putetrekk oppskrift

Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Se våre beste oppskrifter på nett. Si JA til stort utvalg. La våre oppskrifter inspirere deg! Jeg ble spurt om jeg kunne lage en liten guide til hvordan sy putetrekk , så da gjør jeg nettopp det!


Men dersom du syr av tynnere stoffer anbefales det å ha et stykke vatt på innsiden for da blir resultatet mye finere! Enkel oppskrift på putetrekk. Vil du friske opp sofaen? Klipp til hvis noe er skjevt, og sy rundt kantene med sikksakksøm for at puten ikke skal rakne.


En av fordelene med redesign er at man ofte kan bruke delene i stoffet fra før og dermed spare litt tid. Her beholdt jeg den nederste delen av duken så jeg slapp å sy avslutning nederst på baksidene. Hvis du syr i nytt stoff må du brette kanten inn og sy før en stikning (rett søm) over før du syr delene sammen. I denne videoen får du en enkel og god beskrivelse av hvordan du kan sy ditt eget putetrekk.


Lag et konvolutt- putetrekk med denne metoden. Stoff ( jeg valgte å sy med et mykt ullstoff som er ganske tykt) 2. Symaskin, glidelås (45cm), saks, penn, sytråd. Laget dette super kule putetrekket i romjula, forsiden er heklet med Big Interiør garn fra Europris og baksiden er av stoff.


Så denne gangen har jeg sydd putetrekk med glidelås, og hva skal jeg si øvelse gjør mester. Her er det iallefall viktig å tenke før man syr ;) Det du trenger er: 1. Jeg har fått spørsmål om jeg skal sy putetrekk og om jeg kunne dele fremgangsmåte om jeg gjorde det. Og det kan jeg selvsagt, pute er jo noe av det enkleste man kan sy , så det er en god start for mange som vil prøve å lage noe eget.


Jeg kjøper puter uten trekk på IKEA – det er latterlig billig! Se og lær hvordan du kan sy enkle putetrekk. Det skader da ikke å prøve!


Ta en tur på biblioteket, der finner du sikkert en bok med oppskrift. Det er jo bare rette sømmer. Ser ut som det skal være litt legg også må du trekke knapper.


Er ikke akkurat noe geni på symaskina selv, men det er jo så gøy å sy ! Helt sikker på at du greier det! En annen måte å sy bunnen på, er å sy i bretten inn til glidelåsen, men da må det gjøres før du syr sidene. Og nå kommer det morsomste! Vreng putetrekket med rettsiden ut, rett ut hjørnene med den butte enden av en blyant f. Stort utvalg av kvalitetsprodukter til gode priser. Bestill på nett eller hent i butikk.


Sy putetrekk oppskrift

Pene og komfortabele putevar som er fri for miljø- og helseskadelige kjemikalier. Puter kan lages i ulike vanskelighetsgrader alt etter hvilket ambisjonsnivå du har. Putene kan lages helt enkle og firkantede, eller du kan lage bokstaver som et morsomt og personlig innslag på barnerommet. Oppskrift på strikket pute i strukturmønster.


Da er strikkeputa i strukturmønster ferdig og jeg ble godt fornøyd med resultatet. For de som har lyst til å strikke tilsvarende pute kommer oppskriften lenger ned i innlegget. Dette endte med at jeg lærte meg å sy putetrekk selv. Da kan du lage Ida Røsslands superenkle putetrekk. Elisabeths Borg Jeg er en livlig jente på år.


Har tre små engler, på og år. De setter meg og min husbonde stadig på nye prøvelser, men gir også. Denne siden ble sist oppdatert 16.


Heftet heter Strikkedesign, Hekling, kunststrikk og interiørdesign. Mange flotte oppskifter i dette heftet, ihvertefall hvis man ser muligheter og variasjoner i en heklet rute. Inne i heftet er det bl.


Sy putetrekk oppskrift

På min pute har jeg valgt å strikke et mønster på forsiden som går over masker. Jeg valgte å legge opp masker og benytte maske i hver side til kantmaske.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg