fredag 23. desember 2016

Panduro skinnreim

Her finner du alt for din skaperlyst. Velkommen inn, gjør et kupp! Panduro bruker cookies for at du skal få best mulig opplevelse av vår nettside. Hvis du fortsetter å bruke våre tjenester regner vi med at du godkjenner bruken av cookies.


Les mer om cookies og hvordan du kan nekte bruken av disse. Nyhet Harry Potter x Pandora-smykker. Noen som vet om en nettbutikk eller fysisk butikk hvor man får kjøpt flate lærreimer i metervare? Jeg tenker bruke dem til et hylleprosjekt.


Din online Hobbybutikk med alt av hobbyartikler og gratis kreative ideer til hobby. CChobby er en hobbybutikk for både private, institusjoner og engros. Skinnreim , vår er fra Panduro Hobby.


Lysholder, vi har kjøpt vår på Panduro Hobby. Spraylakk, vi valgte sort matt fra Clas Ohlson. Skjær ut en sirkel av treplaten med rundbor. Vi valgte en diameter på cm.


Start med å bore hull i alle hjørner på begge platene. Så klipper du fire like lengder av skinnsnoren og knyter en kraftig knute i én ende på alle lengdene. Tre hver snor gjennom hvert sitt hull i en av.


Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta spennende nyheter og gode tilbud! Skinndetaljer i håret har vært i trendbildet de siste sesongene og jeg synes det er kjempefint. Det er en litt strammere detalj som passer perfekt for deg som ikke liker det for romantisk. Jeg kjøpte en enkel skinnreim på Panduro og lengden var perfekt. De hadde også tynnere varianter som man fint kan bruke.


Til henne kan du velge et armbånd med et enkelt anheng. Jo enklere smykket er, jo lettere blir det å kombinere med andre smykker, slik ungdommen gjerne gjør. Til han kan du kjøpe en klokke med en reim i rustfritt stål, eller så kan du gå for en klokke med svart eller brun skinnreim. Perle i gult glass med metallkjerne.


Til å tre på tykk snor eller skinnreim. Innvendig diameter er mm. Eg er svært glad for at akkuratt DU ville kikke innom bloggen min! Bloggen min har blitt ein fin hobby for meg. Har du lyst å legge igjen ein liten kommentar om.


Jeg elsker små, men unike detaljer, så det lille kartet som er inni klokka falt veldig i smak. De spesielle detaljene gjør også at den passer til det meste. Den har i tillegg hvit skinnreim , som er utrolig behagelig å ha på. Jeg vil også anbefale dere å ta en titt på de andre klokkene som Glitter har.


Velg Klikkhent-knappen for å se hvilke butikker som har varen du ønsker tilgjengelig. På Søstrene Grene kan du finne inspirasjon til prosjekter for både voksne og barn. Finn også den nærmeste butikken og mye mer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg