fredag 29. mai 2015

Maleri til stuen

ZapMeta Tilbyr Oversikt fra Søkemotorer. Ingen minimumsordre - Kjøp nå! Budsjett til luksus, hoteller og hjem. Oppdag nye bilder til stuen din blant et stadig større utvalg unike bilder, tilgjengelig i flere størrelser og materialer, inkludert våre bestselgende lerretsbilder (ferdig monterte på ramme selvfølgelig), eksklusive fotoduk på aluminiumsramme og minimalistiske aluminiumsplatebilder med skjult oppheng, for å passe perfekt inn på akkurat.


Vi har brukt malerier for å dekorere våre boliger i århundrer, og vi kommer helt sikkert til å fortsette med det lenge ennå. Her hos Chilli finner du er meget stort utvalg av malerier , med mange ulike motiver.

Nogle malerier er langsomme om at blive til. Andre malerier går det nemmere med. Mine malerier skal bære præg af, at det er unik kunst, hvor der er kælet for alle detaljerne. Hvis du søger det store flotte og farverige maleri til væggen i stuen , kan dette Efterår i Piemonte fra Mette Vester måske være helt perfekt.


Du får et farverigt og flot maleri som ikke nødvendigvis kræver en ramme til maleri , da kanterne alle er malet sorte. Forleng stuen med sommerens hagemøbler. Norske sommere er ikke som andre sommere. For lys til å sove bort, og for uforutsigbar til å gamble på.


Vi melker den for alt den er verdt, og da gjelder det å ha utemøbler som gjør det lett å nyte.

Leter du etter nye malerier til stue , soverom eller kjøkken? Nå kan du finne et stilig maleri fra oss og bare “montere” det på veggen i vårt fotostudio. Da får du en god følelse av hvordan fargene på maleriet passer til de andre fargene du har i hjemmet.


Så prøv i fred og ro før du bestemmer deg for å kjøpe malerier på nettet. Med en god kontrast til de afdæmpede farver i indretningen. Det giver liv og sjæl til væggen i stuen og de andre rum i dit hjem. Jeg har ingen fysiske gallerier og viser kun min kunst her i mit online galleri. Fordi det betyder færre omkostninger for mig, og sikrer at jeg kan sælge til kunderne til fornuftige priser.


Moderne malerier til hjemmet Et stort udvalg af farverig og moderne kunst til stuen. Kunst skaber kontraster, synergi, varme og en stemning i hjemmet. Vores små, nostalgiske billeder med gamle, velkendte motiver kan både hænges på væggen eller få en plads på skrivebordet, natbordet e. De er et must, hvis du er til retro-stil og nyder at lader tankerne flyde tilbage til en svunden tid. Er det et stort rum, der skal udsmykkes, gør et af vores smukke malerier sig godt.


Service faktum, spisestue med kjøkken er viktig del av et Hus. Nyskabende morderne kunst i alle prisklasser. Velg blant hundrevis av motiver. Bestill Bilder til stue online hos Happywall.


Trykk bildene dine på lerret, akrylglass, aluminium eller gallery print. Farger har kraft til å gjenspeile våre ønsker og følelser.

De kan forandre stemningen, snakke om vår personlighet og å spille rollen som en vegg som skjuler oss fra resten av verden. Se mange af mine malerier her på hjemmesiden og bliv inspireret til et nyt billede til stuen. Jeg garanterer god stemning og masser af farver. Du finder alt lige fra små til meget store malerier i flotte farver, som tilfører ny energi til dit hjem.


Når du indretter dit hjem er det nemt at overse væggene. Maleri for stue : hvilken farge å velge? Hos os kan du ikke bare købe flotte billeder til stuen. Og hvorfor ikke et smukt maleri i akvarel til soveværelset.


Du finder her i online galleriet originale malerier til salg, som du kan købe ved at kontakte mig via kontaktformularen, på mail eller telefon. Desuden viser jeg også nogle af de malerier jeg allerede har solgt. De er ment som inspiration, og så kan de også bruges som grundlag, hvis du er interesseret i at få lavet et maleri på bestilling. Da vi giftet oss fikk vi ett maleri av disse fjellene av min svigermor. I og med at vi har god utsikt til disse fjellene fra huset vi har kjøpt synes jeg maleriet er alle tiders.


Synes ikke så mye om masseproduserte bilder fra bohus og black design som henger i annahver stue i landet. Det er malt av en lokal kunstner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg