fredag 29. mai 2015

Nordsjø sanddyne

Nordsjø sanddyne

En dempet gyllen beige tone. Fargen fremstår som en gulaktig beige tone. Velg et annet land for dine dokumenter. Tomine og jeg for år siden i Sicilia - jeg fant faktisk ikke noen nyere bilder av oss sammen hvor ikke ansiktet hennes vises. Har en Panelvegg i stua.


Tenker på Enten jotun OSLO, NOTHERN MYSTIC, DECO BLUE eller EVENING GREEN. De resterende veggene i stua er Sanddyne fra Nordsjø. Jeg har malt sanddyne i stua og det ble knallfint! Er så glad jeg fant den fargen her på bloggen! Men man må jo selvfølgelig ha møbler som går godt til fargen, men det funka med alle mine møbler.


Se hvor utrolig flott det ble med detaljer i orange! Tomines hjem Jeg driver bloggen Tomines Hjem, og TM Design AS. Import av nydelige, solide klassiske møbler og decor på 3. Blant de aller flotteste er stranden Hvide Sande, der den ville Nordsjøen møter heilandskaper og sanddyner. Det populære nordsjø -badestedet Blåvand er også kjent for sine flotte sanddyner.


Blant annet malt trappegang, gang nede og soverommet. Alle disse rommene var malt med fargen Larvikitt fra Jotun. Dette er en veldig fin farge, men jeg ble aldri helt komfortabel med den. Den ble litt for kald for meg.


Du kan skrive innlegget nå og fullføre registreringen senere. Du finner den i det forrige fargekartet vår. Jeg dro på Lystrup og fikk kjøpt fargen Sanddyne fra Nordsjø.


Se også det lekre listverket hun har i spisestuen! Fint at du svarer på alle spørsmålene. Landskapet og naturen er variert med brede sandstrender, polderene, sanddyner og skoger. Videre er det mye å gjøre.


Det er ti landsbyer og grender. Nordsjø Sammen med de østfrisiske øyene, er Nordsjøen svært lik de nordlige provinsene i Nederland og Vade. De tilbyr mange unge barriere strender og sanddyner , som endrer ved vest for sted. Dette gjør øyene bevege seg sakte østover. Borkum har mye turisme.


DEL (Siste) Men hvilket navn den enkelte farge får tildelt, er ingen tilfeldighet. Jeg måtte bare prøve, da jeg synes at den er så lekker hos Veronica, så jeg er spent på hvordan den tar seg ut i rett lys og innredning;-) Nå ser den ikke så lekker ut må jeg bare innrømme, og det er kun første strøk. Sola Strand Hotel skaper en helt spesiell ramme rundt markeringer av livets merkedager.


Vi garanterer deg førsteklasses servering og profesjonell service. Hvordan er denne til eggehvite lister? Vurderer selv å bruke fargen Grå harmoni, er denne i nærheten fargemessig?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg