fredag 27. mars 2015

Min første tann og hårlokk

Finn laveste nettpris her. Toppen av lokket er blått med en fin bamse som passer perfekt til gutt. Lokket kan ikke graveres. En fin gave til dåp, navndag eller bursdagsgave til den lille. Skrinet har et eget rom til den første tann og til den første hårlokk.


Forsølvet skrin til den første tann og hårlokk fra Prins og Prinsesse. Min første tann og hårlokk fra Gulldia. Meld deg på vårt nyhetsbrev. Skrinene er i metall med matt tinnfinish og er kledd med mykt, mørkt blått stoff innvendig. Beklager - dette produktet er ikke lenger tilgjengelig.


Skrinene har rosa zirkonia og krone på lokket samt rosa fløyel innvendig. Søte barnesko i tinn til oppbevaring av barnets første tann og hårlokk. Med skoene følger både blå og rosa lisser.


Dette er med andre ord en sikker gave, enten du skal i dåp til den lille gutten eller jenta. SETT Dåpsattest OG SKO TANN -KR Fortinnet dåpsattest holder og små søte barnesko av tinn med rosa skolisser. Dåpsgavesett som egner seg godt til sparing og oppbevaring av min første tann eller min første hårlokk.


Slottet er i metall med matt tinnfinish. Rammen passer til bilder som er x cm. De ytre målene er ca. Over bildet er det eget felt som kan graveres. To søte fortinnede stjerner med lokk til babyens første tann og hårlokk.


Min første tann og hårlokk

Alle barn elsker å lagre den første tann , og det blir mulighet gjennom vår boks. Nydelige små skrin i sølvfarget med krone. Fint sett til dåp med tutekopp med håndtak (tut og innside av plast) og to små bokser til oppbevaring av min første tann og min første hårlokk i børstet stål. Bamsemotiv gjør at den passer begge kjønn.


Disse er laget på bestilling, og jeg synes det er gøy med noe annet enn rosa og blått. Søtt og praktisk dåpsgavesett. Skrin til min første hårlokk og min første tann. Hjerteformet med bamsemotiv og My first tooth og My first curl inngravert.


Min første tann og hårlokk

Tinnfinish med blått stoff innvendig. Du vil kanskje også like. Det finnes ingen alternative produkter. Tekst på boks 1: My curl Tekst på boks 2: My tooth Innvendig har boksene mørkeblå fløyel.


Settet kommer i en enkel grå eske med hvit sateng der hjertene er plassert. Størrelse på hver stjerneboks: ca. Skohus sparebøsse og små søte barnesko av tinn med skolisser.


Min første tann og hårlokk

Lille lam første tann og hårlokk. Fin gave til dåpen, hvor man kan bevare den første tannen og hårlokken. En søt vri på min første tann og hårlokk. Første tann - hårlokk i fortinnet med matt overflate.


Den første tann : Se min ønskeliste Legg til. Produktspesifikasjoner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg