fredag 18. mai 2018

Marokkansk interiør blogg

Siden jeg er marokkansk , synes jeg det er morsomt å blande inn elementer fra den kulturen i interiøret. Hjemmet mitt betyr mye for meg, og jeg ønsker å ha det hyggelig rundt meg. Utfordringen: Å stadig utvikle meg innen interiørstyling.


Jeg heter Marianne de Bourg, det er min blogg du nå leser.

Et vakkert interiør har etter min mening en rolig base, med iøynefallende detaljer. Jeg er en blogger, skribent og stylist som ønsker å inspirere DEG. Alle tiders hjem antikviteter Bolia Boligdrøm borddekking bord fra Bolia bruktfunn bruktmarked bryllup cocktails D. Myke tekstiler, varme farger, lunt treverk og et snev av Tusen-og-en-natt lar seg fint kombinere med en kjøligere, nordisk stil. HAY her skal vi bygge og bo her skal vi bygge og her skal.


Nydelig marokkansk skinnpuff, håndsydd i Marrakesh. Så selv om jeg valgte ut stoffet og gardinene for ti år siden, da jeg ikke hadde noe som helst erfaring med marokkansk interiør , kan det jo ikke ha vært et så ille valg.

For hvor fantastisk vil det. Marokkansk skinnpuff lys brun. LES OGSÅ: Slik har interiørekspertene det på badet. Vis personligheten din, og lag praktiske fine løsninger.


Vinn marokkansk brudeteppe :). Ja, akkurat det har jeg tenkt å gjøre nå. For det er mye man skriver om på en interiørblogg ,. Slekten, som nok ikke er like opptatt av interiør som meg, pleier å fleipe med at vi bor like fint som kongen.


Hallen er det første besøkende ser. Fransk landstil, industriell, vintage chic, boheme chic, glam og trend i skjønn forening! Bo Bedre gir deg de siste trendene, de hotteste shoppingtipsene, de beste stylingideene og ikke minst de mest inspirerende hjemmene. Elementer kan kjøpes litt omkring.


Det er noe spesielt med marokkansk interiør. Bestill din drømmelampe hos Lampegiganten i dag! Nattbordslamper online fra Lampegiganten - Stort utvalg, rask og enkel bestilling og god kundeservice.


Stort utvalg av interiør som blomsterpotter, maleri, bilder, speil og lysestaker i ulike farger og materialer.

Innred hjemmet ditt med vakre gjenstander og skap ditt. Laget av profesjonelle håndverkere i Atlas-fjellene. Teppene er superhotte nå, er du glad i sterke farger, er det bare å kjøre på,.


Svart, hvit og grå toner. Moderne stilen: Har stramme linjer, høyglans og glassmøbler – gjerne med en industriell stil, jern og betong. Blandet med store dekorvaser, store lamper, gull, kobber og messing. Navnet på bloggen oppsto etter chabby chic- bølgen, og som hjemmet mitt bar stor preg av. Nå, fire år og mange stiler etter, har jeg landet der jeg tror jeg hører hjemme- litt bohem, litt marokkansk , litt design og mye svart-hvitt sammen med sølv og grått.


Butikkene er frodige og hyggelige, og stilutrykket gir. Vi har keramiske fliser og VVS produkter for både det trygge og det innovative valg. Her får du inspirasjon til fliser, baderomsfliser, kjøkkenfliser og utefliser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg