torsdag 10. mai 2018

Biltema soting

Velkommen til Mitt Biltema. Som bruker kan du handle kampanjeprodukter til spesialpriser, lage innkjøpslister til enhver anledning og få oversikt over kjøpene dine. Nå er ikke soting av bilrutene det verste man kan gjøre med en bil, men det føyer seg inn i rekken av ting som jeg personlig misliker sterkt uansett.


Jeg kan forstå at soting beskytter mot skarpe solstråler, men jeg hadde faktisk irritert meg over den reduserte sikten ut hvis jeg hadde sittet på i en bil med sotete sideruter bak. Noen som har prøvd biltema sotinga? Soting av ruter biltema.

Kjøpte solfilm på Biltema. Den skulle være grei ifølge plasser jeg har sett på nettet. La den på utsiden av ruten (vasket vinduet først) med limet ut. Brukte så en hårføner for å prøve å få filmen til å legge seg etter kurvingen på glassruta. Det gjorde den ikke i det hele tatt.


Solfilm gir god beskyttelse mot innsyn og innbrudd. Monterer du solfilm på bilvinduene får du en splintbeskyttende effekt om uhellet først er ute. Våre kunder holder stort sett til i Hordaland og vi har over års erfaring i bransjen.

Vi utfører alt fra soting av biler, anleggsmaskiner til båter og bygninger. Vi rettes oss både mot bedriftsmarkedet – både store og små bedrifter, såvel som privat kunder. Bilen vil også få et penere og mer solid uttrykk. Solarplexius är ett system för solskydd i bilar och andra fordon.


Jämfört med solfilm är solarplexius betydligt enklare att montera och resultatet blir alltid. Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Er biltema et greit sted og handle sotefilm?


Mener jeg så solfilm på Biltema til en billig penge. Endte opp med og bruke en noe tjukkere film fra Biltema som er. Mange av solskjermene med sugekopp, som selges på Biltema , Bilxtra med. Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on.


Tapetkniv for å få tak på toppen. Varmepistol for å varme opp limet. Biltema sitrusvask for å ta limrestene (omdu ikke varmer opp godt blir det mye av dette) Biltema poleringspappir.


Og litt rå muskelkraft. Er du flink med varmepistolen er dette en jobb på ca time for ei hel stasjonsvogn. Min erfaring med soting av ruter går ikke så mye lengre enn russebil og sotefilm fra Biltema , men deler gjerne det vi lærte.


Vi brukte solfilm fra biltema med lysgjennomslipp.

Dette ble så og si helt svart fra utsiden, mens vi hadde god sikt fra insiden. Jalla ting er ganske så saftig. Har vurdert å kjøpe meg en rull på bilxtra og prøve å legge det selv, spørsmålet er om det blir bra? Forum › Teknisk › Teknisk Bufret Lignende 10.


Bilpleie, dekk og styling 6. Klarte aldri og få det pent med de tynnere filmene. Denne filmen tar jeg av om vinteren da jeg synes den er noe for mørk til og rygge og ha oversikt med. Koster ca på biltema og du trenger en 2-ruller.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg