torsdag 3. oktober 2019

Strikket drops putetrekk

Nordens største nettbutikk for hjeminnredning. Shop online til gode priser. Få inspirasjon til hjemmet - sjekk ut våre siste interiørnyheter! Vi har sengetepper for enhver seng.


Se hele sortimentet her!

Dekorer hjemmet ditt med Cellbes. Putetrekk - Alltid mange varianter. Stort utvalg - Rett pris - Mote på nett - Kjøp designer klær - Zoovillage! Det er ingen tvil om at det er ekstra hyggelig å tenne stearinlys og sette seg under ullpleddet med strikketøyet nå i mørketiden.


Men visste du også at strikking. Velkommen til DROPS Design! Her finner du mer enn 120. La opp masker og strikket en lang leiv.

Da den var lang nok til å dekke en pute sydde jeg den sammen med nål og samme garn som i puten. For å få mønsteret foran på putan, trekkes noen rettetmaskerader sammen ved hjelp av nål og garn. Knyt en dobbel knute og klipp tråden med litt margin til knuta. De er alle strikket i Sandnes Easy, rundpinne nr 7. Det gikk med ca nøster garn til hver pute, hvis jeg husker rett. Baksiden på fletteputene er i glattstrikk, masker.


Perlestrikkputa er også masker på hver side. Drops fra Dropsfabrikken Metier. Dette er noe for meg, så på et eller annet tidspunkt vil jeg strikke et par puter. Jeg lurer litt på hvordan du har strikket maskene som avgrenser hver rute, hvis du skjønner hva jeg mener. De beste kuppene finner du her.


Halens har alt du trenger av klær. Hjemmeartikler for enhver smak. Bli inspirert av interiørutvalget. Alt hva du trenger på badet. Håndkler, matter og kurver.

De stjerneputene er kjempefine fine, kjekt å se at du setter stjernene rett vei. Leave a Reply Avbryt svar. Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Lei av å strikke klær?


Det er seriøst noe me IKKJE kan ha for mangen av, de som sier noe annet. En av gavene jeg strikket til jul var et putetrekk : Jeg har strikka et nesten likt putetrekk før. Siste tilskudd på putefronten er en mariuspute på 40xcm.


Puten er strikket i Sandnes garn Alpakka. Deilig garn å strikke med og putene blir gode og myke. Den er strikket i grånyanser så den passer nn i interiøret ellers.


Kan da lett kombineres med andre farger, for eksempel røde puter nå i jula. Dagens gratisoppskrift: Strikket pute Hver dag legger vi ut tips om en gratis strikkeoppskrift. Noen ganger er det en ny oppskrift, andre ganger kan det være en oppskrift som fortjener å tas fram igjen. Vi holder oss alltid oppdatert på trender samtidig som vi bevarer det klassiske og tradisjonelle – dette gjenspeiles i våre strikkeoppskrifter også.


God dekorasjon kan sikkert gjøre føler den beboere å sette i en lykkeligere person. Dette garnet loer litt, så jeg vet ikke om et teppe som blir mye bruk vil se pent ut etterhvert. Men om det bare er et pynteteppe, så er det ikke noe problem :) Men litt lo vil det bli.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg