tirsdag 29. oktober 2019

Slettvoll stil på budsjett

Skreddersydd deg som vil føre selv. Etter at leiligheten min nå har blitt ferdig (mangleretpardetaljer) skjønner jeg godt de vennene mine og dere som er besatt av interiør og stil. Jeg har alltid hatt min egen stil som har vært en kombo av dyrt, billig og brukt og den stilen kommer nok alltid til å være med meg.


Her er det mange tips og triks du kan benytte deg av, for resultatet ble utrolig lekkert! Se hvordan du også kan lage luksus på budsjett.

Stjel stylistens urbane stil Stylisten Merete Sundby har en myk, urban og bondsk stil. Spennende kombinasjoner til enten budsjett - eller luksuspris! Myke former og bløt velur, kombinert med stilfult og grasiøst design, kjennetgner en eksklusiv stil på møblene. Fra SH interiør og Riviera Maison. Er du av typen som liker å folde deg ut i stolen, og foretrekker voluminøse og kraftige møbler, passer denne stilen for deg.


Jeg venter på budrunde til min første leilighet, og liker derfor veldig godt innleggene dine om interiør osv. Og for en student med ok inntekt, setter jeg stor pris på luksus vs. Du har jo veldig bra stil , så keep up.

Vi ønsker en klassisk stil , og vi vil ha det lunt og hyggelig. Kom med forslag, var beboernes rause svar. Det første interiørarkitekten satte seg ned med var møbleringsplanen. Det var en liten utfordring, siden beboerne hadde valgt å utvide ferdighuset med et tårn på den ene siden. Vi startet planleggingen med å sette opp et budsjett , og hadde ikke mulighet til å overskride det, så vi måtte være kreative på de riktige områdene, sier Kristin.


Etter hvert satt paret med en samkjørt og krystallklar idé om hvordan drømmehjemmet skulle se ut. Så var det på tide å realisere planene. De bestemte seg for å avslutte sitt samarbeide med forhandlerne og starte en helt egen distribusjon. Slettvoll valgte å minske målgruppen sin og ikke rette seg mot alle kunder.


Dagseng med trestamme, sikksakkfjær og fjærende gummibånd. Trekk av polyester og fyll av polyeter. Til en klassisk og hvit sofagruppe passer det fint med et rustikt sofabord. Dette bordet er fra Snowdrops Copenhagen og er laget av 1år gammelt treverk fra Kina.


Få en klassisk stil på budsjett. Sofabord og salongbord på nett – Billig online. Du trenger ikke tømme lommeboka for å få en stilig og deilig sofa.

Interiørblogg No Comments. Ingen lignende innlegg. Toronto trend vaskerom. Jeg er vel heller maximalismen selv. Men ihvertfall, nå er stål ut og hvite krukker og dill dall gjelder.


Men jeg regner med at jeg ikke er alene med å bytte både smak og stil ! Og jeg unnskylder meg med at FORANDRING FRYDER! Ellers har de en butikk i thmas heftyes gate der de har mye fine gulv, flotte gulv heter den. Sjekk møbler på sixbondstreet. Odins gate, fine møbler av fantastisk kvalitet!


Imotsettning til Slettvoll sine møbler som raskt blir slitt, stilen på møblene er mye samme og til ca samme priser. Det ble ytret et ønske om farger som ville gi et lunere og mer personlig preg. Kunden ønsket en helhetlig og gjennomført stil - mindre plain og kjedelig, og heller skape noe mer unikt, eksklusivt og kult. Designet måtte bygge på en tidløs stil med farger og møbler man ikke ville ønske å bytte ut med det første. Hos Trademax finner du alt til hjemmet!


Vi leverer hjem til deg! Bildet over viser lykter som har lik stil , men veldig ulik pris! Lykten til høyre kommer fra Slettvoll og koster kr 96- og lykten til venstre kommer fra Kid til kr 19-! Satt sammen – i ønsket stil – med et felles mål om at interiør og materialer skal fungere sammen og gi rommet den ønskede helheten.


Vi har også egen produksjon av “spesialmøbler” – Hos 4ROOMS mener vi at spesialløsninger ikke alltid trenger å være så veldig kompliserte, men at noen ganger så er de nødvendige. Legg merke til at det ikke er alt som står på ønskelisten min som er like praktisk i hverdagen. Jeg ønsker meg en nett sofa, og denne fra Slettvoll synes jeg er helt nydelig. Men, så er det bare det at det ikke er sånn dødslett å skulle slenge seg opp i denne, og nyte filmkveld eller tacofredag. Men jeg vil si at dette er nå en stue som faktisk er litt lik deres stil i deres forrige hjem.


Du blir ikke lei dette. Eneste jeg kunne tenke meg var armlener på vindusstolene ( kan jo ikke kalle de lenestoler #128521; ) Jeg MÅ ha det der jeg skal sitte å kose meg 3. Det har värt en kronglete vei.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg