tirsdag 27. mars 2018

Gjesdal interiørgarn

Strikkeglede til folket! Gjestal er stolte av å være en av Norges viktigste varemerker innen garn, design og trikotasje. Vår egenart er basert på seriøsitet. Gratis frakt på ordre over 499.


Det finnes flere typer interiørgarn i handelen, og noe av det er tjukkere enn dette også. Jeg har sett flere bilder av strikkede puffer på blogger og interiørsider, og det var dette som inspirerte meg til å prøve meg på et teppe i dette garnet. Meget god garnkvalitet til gode prier.


Vårt eget merke er Trysilgarn, men vi tilbyr også Gjestal garn. Til sammen har vi et stort garnutvalg. Velkommen til DROPS Design! Her finner du mer enn 120.


Bestill nå, betal senere, gratis avbestilling, døgnåpen kundeservice på ditt språk. Budsjett til luksus, hoteller og hjem. Not listed on the Gjestal website, but still for sale. Similar to Vestlandsgarn, the two brands are sold in different stores.


Søk gjerne i søkefeltet øverst, om. Vi gir deg nyheter, underholdning, været, og det siste innen temaene du er interessert i. Nelly genser i Bambus soft DESIGN Berit Kverneland Skårland GARN BAMBUS SOFT bambus, akryl, gram = ca meter Bambus soft – kjøp den her STØRRELSER. Heklet puter - kjøp garnet her Størrelse: Ferdig måler puten ca.


MATERIALER: Merino Baby Ull (1 Superwash merinoull), nøster à g. Hvilke assosiasjoner dukker opp når du tenker på fritid? Europris håper å kunne tilby det du måtte tenke på. Juletre oppskrift - Julen er en stemningsfull tid med mye glede… Den deilige førjulstiden hvor kreativiteten blomstrer og den gode stemningen når du lager din.


Pure Merino fra Gjesdal , før 35kr pr nøste …. Det var billigere enn på nettet uten frakt til og med så da var jo saken klar, eg kjøper jo så klart lokalt om de lokale har det billigst, selvfølgelig. Så da ble det en fin liten haug med garn på Spar Kjøp og eg var meget fornøyd. Så er det å finne ut hva en skal lage…. Prosjektene står nemlig i kø for alt en ønsker å strikke og hekle for.


Alltid når jeg sitter og strikker på disse gryteklutene, får jeg kommentarer og folk vil gjerne ha oppskriften. Det er et svært gammelt strikkemønster, som.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg