mandag 5. mars 2018

Flakes til lakk

Din leverandør av lakk og maling. Stort utvalg og rask levering. En av Norges største leverandører av produkter til karosseri- og lakkverksteder. Ingen minimumsordre - Kjøp nå! Norges ledende innen handel med bo- og byggevarer.


Dette gir deg produkter av høyeste kvalitet med gode priser og kort leveringstid.

Som en del av vår service tilbyr vi alle våre kunder full support og veiledning for å velge riktig produkt til den jobben som skal gjøres. Du kan jo prøve deg med reklamasjonsrett, men jeg tviler. Flakes : Ca 10m pr.


Er det noe spesielt å ta hensyn til her mtp flakesene? Kan se anntydning til appelsinlakk. Eieren sier att det skal være minst 5-lag klarlakk utenpå, så det skull. Kommer helt an på hvor mye flakes du blander i klarlakken.


Med mye flakes vil du kanskje ikke se grønnfargen, og du kan selv tenke deg hvordan det vil bli med lite!

D Personlig så ville jeg prøvd meg på et eller annet du finner i garasjen før du begynner på bilen. Lakkprodukter til norsk industri! Oppstrøksplate for fargesjekk, metall (100pk) For oppstrøk av lakk.


Velg hvit, lys grå eller mørk grå. Lakkspesialisten er i dag en av Norges største leverandører av produkter knyttet til karosseriverksteder og lakkverksteder. Hver boks inneholder 100ml med maling. Vår nettbutikk bruker cookies slik at du får en bedre kjøpsopplevelse og vi kan yte deg bedre service.


Vi bruker cookies hovedsaklig til å lagre innloggingsdetaljer og huske hva du har puttet i handlekurven din. Fortsett å bruke siden som normalt om du godtar dette. Denne lakken er spesiallaget for å dekorere gjennomsiktige lexan-karosseri til RC-biler. Lakker alltid karosseriet fra innsiden, hold sprayboksen 30cm fra overflaten. Etter at lakken er tørket, kan du legge på nytt lag til du er fornøyd med resultatet.


Longlife UV- lakk , Dark Grey. Biltema har lakk som er varmebestanding opp til 6grader. Den grove lakken dunevner er nok pulverlakk, slik som ofte er brukt på turboer, felger og annet gøy.


Pulverlakk er ikke noe man uten videre kan ordne i garasjen selv, men det er ikke spesielt dyrt å få fagfolk til å gjøre det heller. Bruker sykkelen som skolesykkel, så at den ikke er perfekt driter jeg litt i, men er nok lett mulig å få til et bedre resultat enn det jeg fikk. Lakken er ikke den mest slagsterke, men til den gamle rammen min så funket det fett.

Totalt brukte jeg 35- kroner på lakk og pussepapir. Forøvrig er det brist i rammen nå. Varmebestandig lakk til motorrom? Har planer om å lakkere litt smådeler som skal utsettes for varme. Deriblant varmeskjold osv i motorrommet.


Jeg er ute etter en lakk som kjennes ut som sand når du tar på den. Dere veit kanskje hva jeg mener? Eller noe lignende da. Også må lakken tåle varme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg