torsdag 29. mars 2018

St pauls blue

Ingen minimumsordre - Kjøp nå! Du finner også et lite hint av grønnlighet i denne, - det er nettopp det som gjør at den er så lekker til minttoner eller til grønnaktig blåtoner. Pauls Blue ble til i samarbeid med Frama. De trengte en farge som var unik og passet perfekt til deres stil.


Se den vakre, dype blåtonen her. Fargen kan oppleves ulikt på skjerm og vegg.

Jotun har i samarbeid med designstudioet Frama lansert en helt ny farge: St. Frama skulle pusse opp studioet og hadde et ønske om en lekker farge som kunne matche deres design - Jotun så muligheten for et godt samarbeid. Vi tente umiddelbart på ideen, forteller Lisbeth Larsen, fargesjef i Jotun.


Jeg skal ha en grunnfarge og tror jeg har bestemt meg for Ascott. Det er åpen kjøkken stue og jeg har lyst å male kjøkkendelen i Sjøalge, og stuedelen i Oslo. For øvrig er dører, listverket og tak i Bomull. Er det mulig å få oppgitt NCS kode for: - sjøalge - ascott - Oslo - Scooter - St pauls blue.


Nordmenn elsker å pusse opp. En av våra mest sålda blåtoner.

En perfekt kombination av blått med en underton av det gråa. Du ser också en liten hint av grönt i denna färg - det är det som gör att den är så läcker till minttoner eller till grönaktig blåtoner. Jeg syns kanskje at st.


Deco blue er litt mørkere og litt mer blå. De behövde en färg som var unik och passade deras stil. Jeg elsker denne blåfargen, synes den er helt unik, og har vært en av mine favoritter fra starten.


Jeg kaller den litt cloudy blue , den er så beroligende og fin, og perfekt til soverommet. I tillegg er den i kalkmaling (finner i vanlig også) og blir helt nydelig i strukturen. Arborpanel Ferdigmalt er en MDF-plate for bruk i tørre rom.


Platene monteres raskt og gir en tidløs design. Monteres på spikerslag eller rett på eksisterende vegg. Paul and Immanuel Lutheran Churches ! Lokalerne husede tidligere St. Da designerne skulle istandsætte deres egne lokaler, ønskede de at udvikle en farve, som var unik og passede perfekt til deres stil.


Mange nuancer blev blandet og vurderet undervejs, og i samarbejde med Jotun, blev den smukke, dybe blå tone St. Pauls katedral er den anglikanske biskopen av Londons katedral. Den ligger på Ludgate Hill i City of London.


It has been built and rebuilt five times, and always its main.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg