torsdag 2. mars 2017

Valmuefrø eller grå harmoni

En gulaktig gråhvit tone. Denne fargen vil så vidt bryte med hvite detaljer, slik at veggen får et slør av grått over seg. Soverommet malte vi veggene med grå harmoni.


Skulle jeg ha malt om igjen, ville jeg definitivt valgt valmuefrø ! Men: grå harmoni er en behagelig gråtone.

Lykke til med fargevalg! Gråfarge som ligner denne? Maling av stue) - Hus. Ren og lekker i uttrykket. Passer til en mengde andre mer kulørte toner.


Andre farger som passer med eggehvit farger med gult i seg dvs: grå skifer , valmuefrø , grå harmoni , ascott og grå skifer.

Disse gulere tonene synes jeg er vanskelige og endte opp med tidløs, for jeg er redd for å få for gule eller brune vegger. Pauls Blue sammen varme. Ascott har ikke jeg i mitt.


Jeg har tenkt på en gråfarge på benken og vurderer grå harmoni eller matrix. Hele den ene veggen har i tillegg en hvit glanset skyvedørsgarderobe fra golv til tak. Jeg har lyst på enten valmuefrø eller green harmony i gangen. Matcher noen av disse med resten eller har du andre forslag? Man ser inn på stuen og kjøkkenet fra.


Grå Skifer fungerer til Egghvit og Bomull. Tidløs fungerer til både Letthet, Egghvit og Bomull. Harmoni Hotel Batami Batam Island. Synes også varme grå er fin.


Beste Pris-Garanti - Få opp til. Mener den er ganske lik valmuefrø , men at den er noe lysere.

Fabrikk kan fort bli litt blålig, det avhenger av både lys i rommet og hvilke andre farger du har. Du kan sende mail til Jotun, evt spørre på facebook-siden deres om hjelp, de er ganske flinke til å svare. De trygge, lyse fargevalgene er komplettert med mettede grå og blå farger som Grå harmoni , Grå skifer ,. Passar till en mängd andra mer kulörta toner. Dette ble etter et års tid i overkant mye for meg, så hele rommet ble malt i grå harmoni som du ser på bildet under. Dette er gode farger for deg som liker det grå og rustikke.


Liker du det gjennomført, kan et dempet fargevalg i hele boligen være et riktig valg. LADY Home Living fargekart eller Våre Vakreste Farger). I yttergang har vi valgt fargen grå harmoni.


Her er veggen malt i Grå. Ved gjestetoalett i gangen har vi valgt fargen minty breeze, gulvet her er også grå skifer fliser. Selges billig fordi for mye ble kjøpt inn.


Nok til to strøk en stor vegg eller 2-vegger ett strøk. Hvis du ser på jotun sine nettsider så finner du fargene: tidløs og grå harmoni , disse har vi brukt og er godt. Natur leveres med silkematte grå kjøkkenfronter med mulighet for zebrano eller.


Hitta (och spara!) dina egna pins på Pinterest. Gulvlister: Malt med LADY Pure Color, farge 10Grå. Jotun har ogå en som heter grå harmoni.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg