mandag 20. mars 2017

Juleduk med julesanger

Og en fin gave fulgte med pga lang leveringstid. Broderisett - Juleduk med julestjerner og bær sydd på Aida 1x 1cm. Deilig er jorden - Julesanger Pudding-TV Android Pudding-TV iOS Pudding-TV er en -kanal med barnesanger på norsk. Tanken The sPlayers - Nå er det jul (OFFISIELL MUSIKKVIDEO) Offisiell musikkvideo for Nå er det jul med The sPlayers aka Murdrocks, Herman Dahl, Isabelle Eriksen, Agnetesh og Stina Talling.


Det er så koselig med slike minner.

Jeg har en brodert juleduk , og den har min bestod brodert til MEG. Min søster og min mor har også hver sin duk, me navn og årstallet på. Det var litt verre for musikerne, men jeg hadde med juleduk , nøtter og røkelse i studio for å få julestemning, sier Kråkevik. Favoritt-julemusikken. På juleplaten tar hun for seg kjente juleklassikere som Julekveldsvisa og Det lyser i stille grender, samt en del mindre kjente sanger som hun selv ønsker å bevare for ettertiden.


Gleder meg til å starte på årets julebroderi. Det blir det julestemning av! Har proppet ørene til gubben altfor fulle med cd`n jeg fikk av svigers (siste til Jan Werner) så den skal glede mine dumbos på veg til jobb i morgen.

He he, noen ganger er det bare sååååå kjekkt med et stykke til jobben. Og ellers så gumles det iherdig på en del av goddissene vi fikk. Pen juleduk fra svigers pryder ene stuebordet. Vi har det med å gi et rart bilde av oss selv. LES MER: – Hvorfor skal vi gidde å vente til jul når vi kan få alt umiddelbart?


Det finnes fine bilder av Maria med barnet i norsk kunst, den eldste ikke minst. Da får vi med stavkirkekunnskapen på kjøpet. For nå er det ikke andre motiver igjen. Men det er koselig med rø gammeldags julepynting med rødrutede gardiner, juleduk og en gammeldags spilledåse med julesanger som kimprer i bakgrunnen.


Savner du den gode julestemningen, eller har den kommet for fullt og du vil dele den med andre? Her deler vi julesanger , bilder, diy, filmsnutter, oppskrifter, pakketips, julepynt og alt som hører julen til! Scrooge, gå et annet sted!


Skal du servere julefrokost, be gjestene om å ta med seg en rett hver, gjerne noe du vet de er flinke til. Slik blir det mindre stress på deg (og langt billigere). Alternativt: Gå sammen med noen - og del på det dere lager.


En dag med spenning, glede og god stemning.

På morgenen hadde vi felles samling med Blåklokke. Barna fikk høre en versjon av eventyret Kok gryte, kok. Vi sang julesanger og nissen kom på besøk med godisposer. Dette koste vi oss med før lunsj Til lunsj hadde vi nissegrøt og saft.


Epla er et nettsted for kjøp og salg av håndlagde og andre unike ting! Det sies at norsk har rundt 20. Her kan du søke i en ordliste på nærmere 400. Hvor mange ord tror du starter med jule.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg