mandag 3. oktober 2016

Strykepapir panduro

Her finner du alt for din skaperlyst. Velkommen inn, gjør et kupp! Fikser motivet med strykejern når du har perlet ferdig, legg papiret over og stryk.


Panduro bruker cookies for at du skal få best mulig opplevelse av vår nettside. Hvis du fortsetter å bruke våre tjenester regner vi med at du godkjenner bruken av cookies. Les mer om cookies og hvordan du kan nekte bruken av disse. Papirene ( strykepapir ) får du hos Biltema f. Hei, jeg kjøpte transfer ark på panduro til mørke klær.


Hvilket strykepapir bruker du? Deretter tegna jeg det over på vlisofix ( strykepapir med lim på som fåes kjøpt på hobby og syforretninger), klippet det ut, strøyk det over på. Strykepapir unike treff Panduro Hobby AS. Trykk for å vise flere Ingen flere treff å vise.


Dette er gøy for alle, ikke bare for barna. Lag og bruk dem hjemme på salongbordet, ta dem med på jobben til skrivebordet eller gi dem bort i gave etc, etc. STRYKEPAPIR : Fikser perlene med strykejern når du har perlet ferdig, legg strykepapir over perlene og stryk (veiledning følger med i pakken). På pakken står det at etter man har printet bilde på så skal man dra av beskyttelses.


Skriv ut et motiv på transferpapir , og stryk det så på stoffet. I går handlet jeg inn LED lys, og transferpapir på panduro og lagde meg. Her har vi laget fine julemotiv til å henge på juletreet, sette på kort eller som her dekorere.


De har vi rett og slett bare kjøpt på panduro som vanlige strykemerker! Vi fikk også tak i strykepapir man selv printer ut med printer! I går skrev jeg om å strikke alfabetet, i dag skal det handle om strykemerker og bokstaver, Det er sikkert. I tillegg har vi fra formgivning en liten kjærlighet for maling, som selvfølgelig skal brukes. Easily share your publications and get.


Kjempemorsomt og det blir en mye finere finish enn med strykepapir. Motivert til å gå løs på oppgaven, ringte jeg Panduro på Strømmen for å høre om de solgte dette produktet. Det gjorde de ikke, men de solgte strykepapir , og jeg endte derfor opp med det. Kultur › Arrangementer, fest og uteliv Bufret Lignende 5. Det meste av det eg har på buksa mi er strykepapir som eg sjølv har printa på, kjøpt på Panduro.


Elles har eg kommentert det som er. For man trenger ikke lenger å sy og tegne på ting, man bruker bare strykepapir fra f. Panduro Hobby AS driver i bransjene Hobbybutikker, Koster og børster - Produksjon og Øvrig butikkhandel. Foretaket har 1registrerte ansatte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg