onsdag 31. august 2016

Fargevelger strikking

Fargevelger for strikking Skap din egen, unike fargekombinasjon! I fargevelgeren for strikking kan du enkelt eksperimentere med ulike fargekombinasjoner på din strikkegenser eller kofte. Finne ut hvilke farger og garn som passer sammen ved hjelp av denne fargevelgeren. Automatisk fargevelger til Nancy, Marius og Fana. Genial fargevelger til Nancy kofte.


Prøv deg frem og finn dine farger. Try and find your colors. Garnmengde: XS(6) – M(7) L(8) – XXL(9). Nøster( G PR. Nøste).


Se hvordan farger passer sammen før du strikker Marius, Nancy eller Fanakofte ved hjelp av denne fargevelgeren. Ravelry: Project Gallery for Nr. Hjelp til å finne farger og garn – strikkefarger strikkefarger. Denne siden må jeg jo bare skrive litt om, det er en helt enkel side hvor en kan velge farger til.


It is in excellent condition, no damage. Size 4 Medium Vintage sizes vary. StrikkeBea lager håndlaga produkter i strikking , toving, nålefilting og hekling.


Strikking er fantastisk hobby som gir mestringsfølelse, ro og ikke minst fantastiske og unike plagg. Jo mer du strikker jo mer kreativ og trygg blir du, og dermed kan du tilføye strikkeoppskriftene dine egne elementer. This sweater is knit in the traditional Icelandic Lopapeysa style.


Fargevelger strikking

The body and sleeves are worked in the round. Nydelig fargesammensetning! Brilliant color chooser for Nancy Kofte. Eg er ein av lesarane dine som bruker bloggen din som oppslagsverk og som sjelden legg att ein kommentar. Det meste eg har lært om strikking har eg lært av deg, så tusen, tusen takk for den jobben du gjer!


Garantert lave priser og rask levering - Sjekk ut vårt store fargeutvalg! De viktigste fargene i år vil spenne fra de rødbrune nyansene, via fersken- og gylne nyanser, og over i de grønne fargene. Prøve en ny farge hjemme i år!


Fargevelger strikking

Nancykofta i gråtoner er altså ferdig! Garnet jeg brukt er Sandnes Mini Alpakka i fargene mørk gråmelert nr. Hei Wenche:-) Beklager sent svar her, du er kanskje godt i gang med strikking av kofte allerede:-) Når jeg strikker over klippemaskene, som jeg alltid velger å strikke vrangt, så tar jeg med meg alle trådene fra mønsterstrikken. Dvs at akkurat her blir det strikket med dobbel tråd. Det fungerer utmerket:-) Hilsen fra Berit.


Her handler det mest om strikking , men av og til dukker det opp andre former for håndarbeid eller annet som jeg synes er bra. Jeg synes det er stas med kommentarer, så legg gjerne igjen én du også. Og svaret er at oppskriften finnes i Sandnes Garns hefte Tema Norske Ikoner.


Fargevelger strikking

Her får man også oppskrift på Nancy-genseren, og en rekke andre ikoniske kofter og. Vi ønsker å inspirere deg – både med flott design og fantastiske garnkvaliteter. Dale Garn er din garanti for kvalitet og faglig.


Akebrett alpakka Baby Babyteppe Bangkok Barnedåp Barnehage Bodø Bryllup Bursdag Chiang Mai crochet Epla Familie Farger Ferie Fotograf Fotografering Gave Godøynes Gul hekle Henrik Hjemme Hotell Jobb Kjole Kjæreste Kjærlighet Klessøm Koh Lanta KoHub Kos Kosthold Krabi Lappedilla Leilighet Lekeplass Lotte Marked Merinoull Mønster Nancy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg