fredag 28. desember 2018

Minneramme bokstaver

Minneramme bokstaver

God og myk matte som garantert blir populær blant de minste. Bokstaver Jeg har kjøpt arkene, dekorasjonen og bokstavene på Panduro og Bikuben. Til å begynne med måtte jeg bli enig med meg selv om hvordan komposisjonen skulle være, og det er ikke alltid bare-bare.


Etter en ukes ti ble jeg litt enig med meg selv. Disse kan kjøpes på Panduro, i flere størrelser. Jeg valgte de minste fordi jeg vil ha mer plass til det andre. Maling til bokstavene. På Nathaniels minneramme har jeg brukt sølvspraymaling.


Ting jeg har hatt med i minnerammene til alle ungene er bokstaver med navnet deres, ultralydbilder, fødselskortet, graviditetstesten, de første klærne, den første smokken, og hjerter hvor jeg har trykket på fødselsdato, fødselsvekt og fødselslengde. Er veldig fornøyd med de! Minnerammen til Nathaniel fører faktisk til en del fine. Velg en farge, sett den i styleren og lag flotte mønstre, og etter at den er tørket kan du bruke den til å vise fram dine fineste minner i form av bilder og annet.


Minneramme bokstaver

Settet inneholder minneramme , dekorasjoner, styler, Deco Pop tuber hvorav én hvit med glitter, og et inspirasjonshefte. Materialliste - Bazzill, mønsterark fra ukjent, Kenny K digistamp farget med Promarkers, en gratis digivimpel som jeg fant på nett, bokstaver fra QK Katie-alfabet (om jeg ikke husker feil) - jeg brukte glossy accents på bokstavene for å skape litt liv. Jeg skulle gjerne ha hatt så mye mer i ramma, men det ble dessverre ikke plass til alt.


Alle minner fra sykehuset, som diplomer, milepæler, bamse, bilder. Fine bokstaver på døren ;). På toppen er en liten minneramme med første bleie og smokk, og babybilde, bilde av Leon og pappaen på tur,. Taking inspiration from the classic animated films of Miyazaki and Studio Ghibli, these fantasy art prints take a minimalist approach to their design as well as.


Jeg er en person som er over gjennomsnittet glad i serier, og føler jeg omtrent har sett alt. Jeg var sengeliggende hele svangerskapet. Da gikk det mye tid til serie.


Your child will love one of these stuffed animal zoos and you will like a cleaner room! This stuffed animal storage gadget makes perfect birthday gift or Christmas. Foreldrene til Espen fikk samme gaven med samme reaksjonen. Alle trodde først at det var en minneramme av Dennis, men diktet passet ikke helt til at det var det, så det tok litt tid før reaksjonene kom. Udforsk opslagstavlen Baby tilhørende completecover på Pinterest.


Minneramme bokstaver

Se flere idéer til Hækling baby, Babyting og Drengebabyværelser. I tillegg til denne herlige boken, kommer jeg til å lage en minneramme , men det får bli i et annet blogginnlegg, om et par måneder. Jeg vet at det kanskje lyser mamma for første gang av meg når jeg sitter her med titusen planer, men det er veldig godt å fylle ventetiden med massevis av små gjøremål.


Images on instagram about jenterom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg