onsdag 28. november 2018

Planlegge hage program

Når mørket slår inn, slår denne seg på. Drives ene og alene på solcelle. Med sver og er derfor egnet også på tykke grener. Er du typen som ønsker å gå mer vitenskapelig til verks, finnes det andre programmer som lar deg lage tredimensjonale modeller.


Planlegg hagen din i dag! Garden er en enkel og kreativ online-applikasjon som du kan tegne og planlegge drømmehagen din med.

Jeg tilnærmer meg hver hage med begeistring, intuisjon og henblikk på detaljer i samspill med bruk av klassisk design og sterke elementer. Mitt fokus er å skape magi for deg, uansett om hagen er liten eller stor. Er det noen her som kan anbefale et program , helst gratis?


Trenger å kunne tegne opp min enkle hage etter en måleståkk, sette inn diverse elementer, bruke ulike farger, og kunne printe det ut. Helst vil jeg ha et slikt program som også kan reise opp tegning til men dette er underordnet. Når jeg planlegger syns jeg det er veldig kjekt å se det live, -for det er ikke alltid like lett å se for seg hvordan det blir. Jeg har derfor lastet ned BBCs Virtual Garden-et gratis hagedesign program.


Belysning i hagen er et viktig punkt som ikke må glemmes.

Forsøk å unngå skjøteledninger og synlige ledninger langs yttervegger ved å planlegge tidlig. Mange ønsker seg en varmelampe som kan gjøre det mulig å sitte ute på kjølige kvelder. Jeg er av den oppfatning at mykere lys gjør seg bedre enn sterkt lys. Hvordan planlegge ny hage Lag drømmehagen med enkle grep. HAGEDRØHva som er den perfekte hagen for deg, kommer an på ditt behov og dine ønsker.


Derfor bør du begynne å planlegge hagen så snart tomta er kjøpt. I første omgang handler det om å plassere huset riktig i forhold til sol- og vindforhold. Så må du begynne å tenke på hva slags hage du har lyst på. Lagde du et moodboard til huset, kan du gjøre det samme til hagen.


Jeg har brukt plan3 som er abonnements-basert fordi alle bibliotekene ligger på nettet. Jeg kommer vel ikke til å fornye abonnementet når det utløper og huset forhåpentligvis er ferdig. Vi hører gjerne fra deg! Finn vår kontaktinformasjon her. Mitt hovedarbeidsområde er Oslo, Asker og Bærum.


Jeg drar helst til kunden, da føler jeg at de får mest valuta for pengene. Skal du planlegge din egen hage eller trenger du inspirasjon til hvordan du kan gjøre mer ut av hagen du allerede har. Jeg er landskapsarkitekt og blogger om min egen hage og andre hager som inspirerer meg.


Takk for den fantastiske jobben du gjorde med og hjelpe meg og planlegge hagen min.

Jeg er superfornøy og gleder meg veldig til alt blir ferdig. Jeg har også vist skissene til andre, som synes det ser fantastisk ut. Du blir helt sikkert kontaktet av noen av dem neste år. Noen elsker å stelle og stulle i hagen i timevis, andre synes det er et ork bare å ta en runde med gressklipperen. Velger du å anlegge en arbeidskrevende hage som du egentlig ikke har tid til, blir det fort både gjengrodd og mye dårlig samvittighet.


Som sagt: Grunnarbeidet er alfa og omega for å få et godt resultat, i hagen som ellers. Vi leverer alle typer uteanlegg, enten alene med våre dyktige og engasjerte medarbeidere eller gjennom gode samarbeidspartnere. Babylons Hager - Det er helt tydelig en trend at flere og flere ønsker hjelp i form av tips og råd til utforming av hagen , forklarer Kari Mette Glømmi i hagedesignfirmaet Babylons Hager i Hakadal.


Våre kunder er alt fra nyetablerte, som skal utforme sin nye hage til eldre som ønsker en mer lettstelt hage.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg