torsdag 15. november 2018

Hvor finner jeg fagbrevet mitt

Nå er jo skolene stengt, fikk også telefonen etter de hadde stengt, og jeg rekker ikke få vitnemålet opp hit før på fredag. Hvor deler av lærlingtiden skal bli tatt i Bournemouth i England. Med andre or de har stilt opp så utrolig mye og virkelig gjort oppholdet mitt til det verdens beste.


Og hvem vet, kanskje kommer jeg til å flytte hit når fagbrevet er i boks. Tok fagbrevet i desember, og har tenkt å søke på litt forskjellige jobber.

Problemet er at jeg ikke har noe bevis for at jeg faktisk har fagbrev (siden dette kan ta opp til 6mnd før man får). Finnes det en måte å få et midlertidig bevis på dette fra Udir, fylkeskommunen etc. Heller aldri blitt værende igjen i huset for å passe barn, lage mat og vaske. Altså, jeg håper ikke du finner en dame som finner seg i noe sånt.


Vi kvinner kan så mye mere enn det du antyder nå. Mitt spørsmål har egentlig ingenting med normer eller forskrifter å gjøre men jeg visste ikke helt hvor jeg ellers skulle spørre. Det jeg lurte på er helt konkret hva forskjellen er på fagbrevet man får som elektrolærling offshore og lærling som jobber hos vanlige installatører på land.

På siden Hvordan velger jeg navn på selskapet mitt ? Hvor finner jeg fakturaen ved registrering i. Hvor kan jeg finne mitt barns personnummer? Fellesforum Anonymforum. Skattemeldingen (selvangivelsen) finner du i innboksen. Du kan forsøke å lagre pdf-filen lokalt på din maskin, for eksempel på skrivebordet.


Hei, jeg går VG og har søkt VGi Spania. Neste uke skal jeg på intervju og jeg må ha med vitnemålet mitt , men problemet er at jeg ikke finner det. Er det noen steder med Internett jeg kan finne det? Hvordan tror du det vil påvirke resultate om jeg blir tatt opp eller. Kan trygt anbefale KW elektro: Proff og løsningsorientert elektriker.


Utførte jobben med god finnish. Et redelig firma som tar fornuftig betalt for deler og utstyr, hvilket førte til at jobben ble gjort langt rimeligere enn det andre firmaer jeg var i kontakt med skulle ha. Jegerregisteret er et register over hvem som er kvalifisert til å drive jakt i Norge, og har oversikt over hvem som har betalt jegeravgift. Skrevet av Sumbal Akhtar - 5.

I dette blogginnlegget gir vi deg svaret på dette. Ved andledninger får jeg opp f. Kopier til Utklippstavlen når jeg er på nettet. Problemet mitt er at jeg vet ikke hvor utklippstavlen befinner seg , så jeg finner ikke igjen dokumentet. Kan noen forklare meg hvor jeg finner utklippstavlen ? Det stod at an måtte legge ved en fil med det seneste vitnemålet, som for meg betyr siste termin i vg2. Hvordan legger man ved vitnemål som fil og hvordan finner man den elektroniske varianten?


Hvor mange ganger i året du må betale avhenger av. Her finner du som utenlandsk i Norge informasjon om hva du må. Jeg fikk det ikke til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg