tirsdag 5. september 2017

Pynting av bord høst

Rimelige bord til restaurant, hotell, café og bar. Alt du trenger av utemøbler til restaurant og hotell. Se vårt store utvalg her! Hva skjuler seg bak trenden? Levering på 3-arbeidsdager.


Pynting av bord høst

Her finner du et bredt utvalg av bord til forskjellige anledninger og rom. Alltid lave priser og et stort utvalg! Kjøp bord hos Trademax.


Vi begynner å se flotte farger på trærne og hva er vel bedre enn å dekke et fint høstbord? Bruk gjerne naturmaterialer når du dekker bord. Det gir en fin og uformell stemning og det er ikke mye som er vakrere enn det naturen klarer å få til. Start derfor gjerne med å gå en tur i skogen og se hva du finner. Hun dekket alle tre høstbordene med vårt servise Molly og mange andre fine produkter du finner i våre butikker denne høsten.


Vi utfordret stylist og blogger Marianne de Bourg til å dekke tre ulike bord i høstens stiler. Vi håper du blir inspirert av de flotte bordene! Lag en bordplan for å avklare hvor mye blomster du trenger.


Prøvedekk bordet, da ser du hvor mye plass som er igjen til blomsterdekorasjoner og annen pynt. Her får du noen av de beste tipsene mine: En fin bordekking trenger ikke koste mye Bruk det du har, og få noe fint ut av det. Ta en titt rundt omkring i huset.


Pynting av bord høst

Kanskje du kan bruke lysestaker, lyslykter og pyntegjenstander du allerede har som en del av. Om du har store fine hvite bord holder det ofte med en løper på midten. Har du forskjellige type bord som er satt sammen til et langbord er ofte hel dekkende duk det som passer best.


Noen ønsker en løper på midten av bordet i bryllupets farge, dette kan kjøpes til en grei pris og setter en fin stemning ved bordet. Bon appetitt – og ha en herlig fest! Bruk av blomster gir et frodig og feststemt bord som ikke behøver mye annen pynt.


Er egentli ikke så glad i høst bord , men noe sånt kunne jeg tenkt meg og dekket også! Dekk et skummelt bord til Halloween-festen. Får se hva det blir til når jeg skal ha høst fest for mine kolleger:o) Ha en strålende dag! Nå nærmer den seg, årets skumleste fest, Halloween.


Vi ga dere denne oppfordringen på facebooksiden til BoligPluss: Send oss bilder av ditt vakreste festbord! Se alle bidragene her. Bidragene varierte fra bryllup til sjørøverfest, og fikk oss til både å le og få lyst til å sette oss ned ved bordet.


Pynting av bord høst

Nordens største nettbutikk for hjeminnredning. Shop online til gode priser. Få inspirasjon til hjemmet - sjekk ut våre siste interiørnyheter! Men noen regler går igjen og disse skal jeg ta for meg her. Det er det fineste høst bordet jeg har sett!


Går vi lengre inn kan denne delen av portrommet ses. Når det gjelder farger, duker, pynt osv, så overlater jeg det til andre, men gjør det enkelt og med litt kontraster. De har vært store og fine i år, og blomstrer villig langt inn i høsten. Da jeg fikk se det nydelige nyttårs-bordet svigerinnen min hadde pyntet, fikk jeg tillatelse til å ta bilder å vise dette på bloggen min. Enten familien samles foran peisen med tapasretter eller man inviterer gode venner på høst -gryte, så er det kosen det handler om.


Pynting av bord høst

Jeg håper det kan inspirere! Vinneren er Amalie fra bloggen Svenngården: Lage mat, dekke bord , invitere gode venner og være vertinne. Her ser du vinneren - og de ni andre finalistene plukket ut av gjestedommer Live Brekke, redaktør i ELLE Decoration. Se flere bordekkingstips i vår Inspirasjonskatalog Nyt høsten ! Der finner dere også informasjon og priser på dekor og interiør brukt i borddekorasjonene i denne bloggposten!


Har du dekket et bord du vil dele med oss, eller har du tips om dekking av bord ? Inspirasjon til festbord pyntet av meg, og flere andre rundt om i landet og i Sverige, finner du nedover her og i arkivet. Velkommen til festbord. I forgrunnen blomstrer de rosa stokkrosene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg