tirsdag 17. mai 2016

Gustaviansk blå soverom

En klassisk blå favoritt gjennom mange år. Den er varm og lun i uttrykket med sin røde undertone. En gråaktig blå tone. Produkttype: Textures. Vanntynnet, løsemiddelfri interiørmaling.


Pilasterblå gir et klassisk blått uttrykk på vegg, og er lekker til både grå og dempede beige farger.

For blått er ikke blått , – det. Jeg har den på vårt soverom ! Når jeg begynte å male fikk jeg sjokk hvor blå den virket. Men når den tørket ble den akkurat som jeg hadde sett for meg! Har grå seng, grå gardiner. Hvite nattbord med sølvdetaljer, hvite lister og karmer osv.


Anonymous poster hash:. Farge på soverom innlegg 14.

Jeg vurderte gustaviansk blå på soverommet. Men før vi kom så langt malte vi ei dør med gustaviansk blå. Nydelig farge - og alt for mye for vår smak til et helt rom. På ei dør (spesiell dør i det som skal bli et hvitt rom) er den superfin, men jeg er sjeleglad vi ikke gikk for den på soverommet. Har man først blitt forført av blått , er det bare å fortsette.


Kombinasjonen av forskjellige blåtoner funker veldig bra. Hjemme hos Camilla finner vi alle nyanser, både på vegger og interiør. Her på soverommet har hun valgt en dyp, mørk blåfarge, Kul fra Dyrup. Tekstiler i samme nyanser skaper en deilig, lun atmosfære. Vi skal male et soverom blått , og har kikket på retroblå.


Jeg tror det blir en bra blåfarge til et soverom , og tror den passer godt til eikeparkett. Syns den er nydelig og håper den. Aladdin, og jeg vil definitivt ha en. Vi malte soverommet gustaviansk blå. Vi har stort soverom (25kvm) med vindu og.


Skråtak som var malt hvite. Vi byttet til noe ala kalkgrå og ble fornøyd.

Nå er det år siden og jeg angrer ennå ikke. Ble mer substans i rommet. Tror faktisk vi har sjøgløtt på vårt soverom (om jeg ikke husker feil), og den er absolutt blå selv om det er litt grønt i den. Skal male soverommet - hva tror dere om. Hvilken farge skal en velge til soverommet er det mange av våre kunder som undrer.


Gustaviansk blå er en kjempefin farge, men den er ganske mye mørkere. De fleste har lest at en sover best i blå rom. Men stemmer dette for alle? Kjøp blå til en bra pris hos Elkjøp!


Hos Elkjøp kan du bestille på nett og hente dine produkter i nærmeste butikk! Les mer og ta kontakt her. Trenger du hårfjerning? Se alle våre kampanjevarer! Alltid billig - Alltid Fornøyd.


Select another country for your data sheet. Se vårt utvalg av rom i forskjellige blåfarger, og bli inspirert til å finne din egen! Litt info om soverommet kan jeg jo også slenge inn… #128578; Vegger og tak er egghvite. Panelen er ferdigmalt panel fra Mjøspanel.


Den blå veggen er malt i gustaviansk blå fra Jotun. Lampene er fra Norlys. Bildene fra svigermor ble enda finere med den blå bakgrunnen.


Nå er neste prosjekt å male et gammelt skatoll som også skal få plass på barnerommet. Blått blikkfang Lyse vegger og hvitmalte gulv gjør at blåfargene får full oppmerksomhet hos stylist Tone Kroken. Men trolig må det blå vike for en ny favorittfarge neste sesong. Da interiørstylist Tone Kroken skulle innrede soverommet sitt, var det viktig for henne å holde det lyst, luftig og delikat. Jeg finner mye jeg liker men jeg er usikker på om det faktisk passer seg på et soverom da jeg ønsker noe som hverken er altfor lyst eller altfor mørkt og det skal være en farge som gjerne gjør meg litt rolig men heller ikke blir kjedelig.


Har hittil sett på nøytrale farger innenfor beige, grått og blått. Drøm deg bort i harmoniske fargepaletter og detaljer som løfter helheten til himmels. Her kan du boltre deg i inspirasjon til ditt nye.


Kjøkkenet ble for eksempel innredet i blått fordi det etter sigende holdt fluene borte. Mange innredet også soverom eller bad med blåfarger fordi det ble assosiert med vann, renslighet og svalhet - noe de gjør også i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg