tirsdag 24. mai 2016

Designspirit blogg

Dette er gode tips for deg også, og noe å tenke over hjemme hos deg selv. Vårt mål er å gi deg mulighet til å handle i en spennende butikk med rikt vareutvalg. Hos oss finner du alt fra kjente klassikere til nyheter.


Vi har en klar profil der vi setter fokus på kvalitet og bare god design! Kähler til Næstvedt i Danmark. Her startet han opp et pottemakeri som.

Kast det du ikke trenger! Ta for deg ett og ett rom av gangen, kast det du ikke bruker, eller selg det på finn. Alle i familien kan hjelpe til.


Det er ikke så mye som skal til for å gjøre et soverom praktisk, lunt og innbydende. Det aller viktigste, foruten en fantastisk god madrass å sove på, og rent. Jaggu er designspirit på blogg også nå! Butikken vår på Hillevåg i Stavanger Følg oss for mer spennende nytt om butikken, våre leverandører, trender og hva som skjer fremover i butikk og nettbutikk.


Vi er alltid først ute med det siste, og denne gang er det geniale rammer vi har lagt til i vårt sortiment.

Designspirit , Calabar in Nigeria. Skal man ha mye lys, eller skal man. Hva slags lampe liker man, og hvor mye lys trenger man. Sections of this page. Nyheter og inspirasjon i møtet mellom den nye, spanske designscenen og våre norske rom.


House Doctor, Lisbeth Dahl, Bloomingville, Miljøgården design. Hot design to cold climates! Kantinemøbler - Konferansemøbler - Resepsjoner - Sosiale soner - Mediatek.


Mellom jobb, skole og fritidsaktiviterer så blir det ikke mye tid til overs, og min private blogg er lagt i dvale for tiden. Men jeg skriver fremdeles. Faktisk flere ganger i uken! Det er bare det at skrivingen er en del av arbeidet mitt, og da er det ikke mye kreativitet igjen for I stua til Liza. Send dette via e-post Blogg dette!


Velkommen til min kreative verden sa. Vil du følge bloggen min så klikk her. Follow this blog with bloglovin. Etter at jeg begynte å blogge, har jeg oppdaget en ny verden.


Riktignok hadde jeg hørt om bloggingen og vært på kurs om hvordan lærere kan bruke blogg i undervisning, men jeg var ikke klar over disse bloggmiljøene som eksisterte.

Og jeg har sannelig tilbrakt mange timer med blogglesing de siste ukene. Man blir jo helt fanget. Stort utvalg av kjøkkenutstyr, glass og porselen i nettbutikken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg