torsdag 16. juli 2015

Lysmansjetter med prismer

Populære merkevarer til sterkt redusert priser. Leter du etter lysmansjett med prismer ? Finn de beste prisene og det største tilbudet hos Onlinevarer. Lysmansjetter Logg inn.


Min side Kontakt Oss. Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Lisbeth Dahl ser ut til bare å ha farget prismer. Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet. Varene bestilles fra vår leverandørs lager. Tunge og imponerende. De er ikke i krystall, men i tungt pressglass.


Avtagbare lysmansjetter med prismer. Noen ujevnheter fra produksjonen. Høyde 2 dia fot cm. Dia lysmansjett cm.

Prismer er i høyere kvalitet glass enn stakene. Se gjerne våre andre annonser med antikviteter, rariteter og interiør. Jeg elsker ulike interiørstiler og om jeg hadde mulighet til det, skulle jeg hatt minst 3-forskjellige boliger med forskjellige stiler i dem alle sammen. Men da måtte jeg hatt et funkishus ytterst mot havet, et gammelt hvitmalt ærverdig gårdshus, hytte på fjellet og en stor leilighet med rikelig takhøyde midt i byen. Her finner du klassiske og moderne lysekroner.


Takkroner i flere størrelser og prisklasser. Jeg har sett at det selges lysestaker med slike prismer på. Jeg er ikke noe prisme-menneske, men disse lysestakene er kjempetøffe når de er laget i røft tre eller metall.


Men lysmansjetter har jeg ikke sett noe sted desverre. Jeg leter etter lysmansjetter med fine krystaller, ala de på bildet her. Kanskje det finnes noen som har slike til salgs? De nyproduserte jeg har sett er ikke så fine… Bildet er lånt fra Cissemosse sin blogg.


Bordet er festdekket, og glitrende lyssetting bidrar til stemningen. Med prismer og krystaller får du flotte lysreflekser i rommet. Her er det brukt både en lyslenke med krystaller i døråpningen, og en lysekroner med prismer , i tillegg til en diskokule og krystaller. Glassmansjett til lysestake med prismer og riller.


H: uten oppheng cm. Har vært løs med sprayboksen igjen. De svarte lysestakene måtte få litt ekstra svart på seg, hadde glemt å ta de fra undersiden der var mye messing igjen gitt.

Så nå er de ferdig sprayet, har fått sorte lys og glass lysmansjetter med dingledanger på seg. Farger i lysekroner Den vanligste fargen på metalldelene i en lysekrone er gul, gjerne referert til som gull. Dette er polert og lakkert messing. Jeg ble også noe irritert over den listen. Jeg er enig i at syrelutet furu er ut - det har den vært lenge, så sant man ikke maler den i hvitt.


Jeg har ikke noe shabby chic hjem, men jeg har en kombinasjon av røff stil med brun skinnsofa og mørke tremøbler, kombinert med feminine krystallkroner og lysmansjetter med prismer. Men vi tør allerede nu sige, at vi om ganske kort tid vil være førende også på dette marked. Vi ønsker jer god fornøjelse til at udforske vores verden af glas lysmanchetter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg