tirsdag 6. februar 2018

Hjemmelaget adventsstake

DIY hjemmelagd hjemmelaget julepynt juleverksted naturmaterialer. Her kan du legge inn din kommentar eller en hyggelig hilsen:. Zara Home har laget adventslys som er en dekorasjon i seg selv.


Disse fire sølvenglene trenger bare et fat og kanskje litt granbar, så har du en nydelig og annerledes adventsstake. Lysene gjør seg også fint som bordpynt.

Finnes også i gull og metallic rød. Angelito lys fra Zara Home, kroner pluss frakt hos Ellos. Mitt juleverksted: Ferdigkjøpt adventsstake med furukvister. Her får du tips og ideer til juledekorasjoner, pynt og gaver – hver dag i tiden fram til jul! Jeg viser hvordan du kan lage fine kranser, søte adventsstaker og gøyale adventskalendere, kreativ gaveinnpakking og koselig pynt til julebordet.


Det meste er veldig enkelt og mye. Under finner du et knippe ulike dekorasjoner fra ulike blogger, håper de kan være til inspirasjon og glede. Har du en adventsstake med litt naturmatreale på?

Lyst til å dele med oss? Det er klart du kan gi veggen din en kunstnerisk touch hvis du har plass! Et kult og annerledes alternativ til adventsstake.


Det finnes neppe en vakrere form enn sirkelen. Finn frem gamle terrakottapotter, fyll dem med jord og mose, og plasser et lys i midten. Trykk ut tallformer i leire og la dem tørke, og vips, så har du fire fine tall også! Diy hjemmelaget adventsstake. Jeg elsker å lage min egen julepynt.


Det enkle er ofte det beste,og dette koster ikke. I dag har vi pyntet og jeg har laget min helt egen adventsstake. Ikke noe fancy og flott, men enkel og med drivved.


Juuulestemning i hjemmet med hjemmelaget adventsstake 3. Lagret i kategori Ukategorisert Legg igjen en kommentar. Dere får blant annet bli med på jobb som servitør, når. Om du vil ha en enkel, men samtidig veldig stilfull vri på årets adventsstake , kan du la deg inspirere av denne ideen.


Bind tynt metall bånd rundt første kubbelys, rundt neste, og så videre.

Hjemmelaget julepynt. Herfra og ut må jeg beklage dårlig kvalitet på bildene. Jeg hadde ikke adresse hos foreldrene mine forrige jul. Min adventsstake for i år. Første året jeg har en hjemmelaget.


DIY - hjemmelaget lysestake i betong Jeg har tidligere vist en hjemmelaget betonglysestake med plass til fire lys, men før jeg laget den prøvde vi oss fram med en mini-versjon. Du kan også lage en hjemmelaget adventsstake med tørkede klementiner og appelsinskiver, mini-kongler og mose. Denne morsomme juletrekaken har en bunn av butterdeig og er fylt med kiwi. Juletrekake med kiwi. Pynten er bringebær, blåbær, granateplekjerner og physalis.


I går var jeg så heldig å få en hel bøtte med nyplukka kirsebær av min farmor. Så i dag har jeg laget kirsebær likør som skal nytes til jul, noen skal også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg