torsdag 8. februar 2018

Drivved benk

Nordens største nettbutikk for hjeminnredning. Shop online til gode priser. Få inspirasjon til hjemmet - sjekk ut våre siste interiørnyheter! Etter år, har vi laget det meste, men gleden er like stor når vi.


Fra høsten vil vi tilby eksklusive foredlede materialer av drivved og produksjon av møbler og diverse brukskunst.

Vi starter opp i samarbeid med Akershus energi, Sørum kommune og Bingen lense-minneforening, med foredling av drivved ved Glommas bredder. Godt utvalg TV- Benker , TV-bord hos Classic Living. Solide TV bord og kommoder. Nydelig og solid benk. Håndlaget i drivved , helt unik og bare en av.


Den er laget for hånd i drivved funnet i fjæra på sørlandskysten. For noen uker siden var jeg og noen venninner ute på en liten drivved tur i Tønsberg, og da kom jeg over fantastisk fine planker som jeg bare måtte ta med meg hjem. Også festet jeg disse på den andre planka.

Og på 1-2-så fikk jeg en superkul benk ved. Drivved har vært i tiden en stund og stor var gleden når jeg nå kom over et norsk (yay!) firma som lager møbler av drivved og gjenbruksmaterialer. Firmaet heter ganske passende Drivved og holder til i Øyeren, de lager ting etter kundens ønske - eller etter inspirasjon: Ta en kikk på nettsiden deres for å se hva de har laget tidligere. Her kommer endelig oppskriften på benken til hallen :) Dette har tatt tid siden jeg har ventet på knapper fra Ebay og sleit med å finne flere stifter. Ved å sette en benk i entreen skaper du en mulighet til å sette seg ned og hvile bena når man tar av seg skoene.


De fleste av våre benker har også skuffer, hyller eller kurver, som fungerer som ideell oppbevaringsplass. Produkter av Glomma Drivved. Benk laget av drivved for privat kunde.


En nydelig lampe av drivved. Alt du trenger er en enkel lampe, ståltråd og selvfølgelig drivved. Et par timer senere har du en tøff lampe du kan vise frem til gjestene dine.


Vis frem de fineste klærne dine! Mange kjøper klesstativ for å vise frem sine fineste plagg. Våre TV- benker er både diskret og praktisk når det gjelder å fremheve de viktigste detaljene på en riktig måte.


Tilpass innredningen etter dine ønskemål. TV- benk eller vill du dekorere med dine dyrebare eiendeler? Vi har sikkert en innredningsløsning som passer deg, uansett hva du vil ha.

Vi er så heldige som er med på Eventyrlig oppussing. For en stund siden fikk jeg et koselig oppdrag av ei dame som ønsket seg en ny tv- benk. Hun ønsket en som lignet stuebordet jeg har laget og i løpet av noen timer hadde jeg laget en tegning og sendte over forslag til henne.


Se hele utvalget av TV- benker i forskjellige farger på ikea.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg