tirsdag 22. november 2016

Dempet sort stue

Rask, enkel, lett å bruke. Døgnåpen kunderservice. La livet ditt innrede stua. Bli inspirert og finn møbler som passer deg her. Er tiden inne for fargefornyelse i stuen ?

Her er seks punkter du bør tenke gjennom før du velger nye veggfarger. Planter, grnt p veggane i spisesonen og p badet, sort matt kjkken og sort stue. Trenger boligen en liten oppfriskning?


Sjekk ut disse smarte tipsene til å male mer kreativt hjemme! Malte felter, kalkmaling og ton-i. En dempet , gyllen hvittone. Vil oppleves som litt grålig og dempet i tonen.

Dette er en avslappet og deilig farge med lunhet og varme i. Sorte kontraster kan bli svært smakfullt. Vi skal snart flytte og jeg har litt lyst til å male stua i dempet matt sort. Det ikke den største stua akkurat, men den ene veggen er nesten bare vinduer fra gulv til tak. Men jeg hadde håpet det var litt farge i den.


Dempet sort er en veldig fin maling. Prøver å finne noe som kan matche Ikea sin brunsvart, uten å måtte kjøpe fargeprøver før jeg kommer fram til rette fargen. Vi kjenner ikke til fargekoder på Epoq kjøkken dessverre, så her må du ev kontakte dem for NCS kode. Sort stue er kanskje for den mest vågale, men lekkert er det jo…! Slettveggen over er malt i samme farge, men i den supermatte Lady Pure Color.


Se flere ideer om Stue , Husdesign og Minimalistisk hjem. Det er jo veldig i vinden som med mørke deilige matte vegger. Pauls blue, Deco blue og Bergknatt. Jeg tenker jeg skulle samlet ett lite innlegg for å vise frem disse populære fargene. Den var malt i en grønnfarve som jeg ikke klarte å bli fornøyd med.


Jeg har brukt en silkematt Lady Supreme Finish, som jeg også har brukt på et skap og en skjenk.

Når jeg først svingte malekosten fikk to kjedelige lysestaker en runde med kosten også. Da er stuebordet blitt sort , eller dempet sort som fargen heter. Er virkelig fornøyd med resultatet. Tidligere var bordet hvitt, malt med matt maling.


Denne malingen er av typen superblank og ikke bare ser det fint ut, men det er også så mye lettere å vaske flekker bort fra den blanke overflaten. Jeg ønsker å ha mørke vegger i stuen , å lyse vegger på kjøkkenet - den ene kjøkken veggen går litt inn i stuen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg