tirsdag 5. november 2019

Krane galleri tromsø

Krane galleri tromsø

Let us be your guide in Tromsø. Breathtaking Arctic Adventures! Tegninger, kunsthåndverk, designartikler, skulpturer, smykker og bøker. Kjapt og lekende lett å booke med. Bestill nå og betal ved utsjekking.


Spar tid og penger på neste hotellreservasjon. Sentrumskortet er et elektronisk gavekort som kan benyttes på mer enn 1ulike brukersteder innenfor shopping, kultur, spisesteder, overnatting, helse og velvære i Tromsø sentrum. Du bestemmer selv verdien du ønsker på Sentrumskortet (minimum kr 10 maksimum kroner 100).


Du kan enten betale med kort over telefon eller ved å overføre penger til vår konto. Oversikt Regnskap Nøkkeltall Roller og Eiere. Strandgata Tromsø AS.


Krane galleri tromsø

Avgiften betales til Bildende Kunstneres Hjelpefond (BKH). Vi har ikke nettbutikk - men du kan betale over bank eller med kort over telefon. I Nord-Norge, både i Tromsø , i Troms, Vesterålen og Lofoten.


Jeg har bodd i Tromsø i ni år, så jeg har veldig mye følelse for de husene jeg liker her, men jeg er jo vesteråling og jeg har kjøpt et hus i Nyksun der jeg levde mitt første leveår, jeg blir mer og mer knytta til Vesterålen. Stort utvalg av hotell i Tromsø. Art gallery with an emphasis on North Norwegian art.


This is where to invest in quality items to remind you of Tromsø. We sell art on behalf of a wealth of artists, with emphasis on graphic art and Northen Norwegian artists. A small yet very warm and charming. Finn veibeskrivelse, kontaktinfo, regnskapstall, ledelse, styre og eiere og kunngjøringer.


I våre sjarmerende lokaler selger vi kunst og brukskunst – på vegne av et stort antall norske samtidskunstnere, og vi tilbyr også innramming fra vårt eget innrammingsverksted. Vi gleder oss veldig til hun kommer nordover igjen. Krane Galleri i Tromsø. Vi har stor pågang fra kunder som vil få med seg opplevelsen det alltid er å være i samme rom som Björg. Når Marit Bockelie fyller år neste uke skal det feires med stil: – Jeg vil gjerne gjøre noe spesielt for Tromsø.


Krane galleri tromsø

Denne lille skatten av et galleri i vakre Tromsø , er ikke bare et galleri med mye fint, og med dyktige og hyggelige ansatte. Dette galleriet er en opplevelse i seg selv, hver gang man er innom. Vi har i tilllegg et godt utvalg av kunsthåndverk som glass, keramik, designvarer, kort og smykker med mer. Gaven du søker finner du hos oss.


Det er registrert ansatt(e) i bedriften. Utstillingen har tittelen “Himmel og Hav”. Vårt fokus er kunst, innramming og kunsthåndverk.


Krane galleri tromsø

Vi selger kunst på vegne av over kunstnere og har jevnlige separatutstillinger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg