onsdag 9. januar 2019

Gardinkappe heklet

Gardinkappe heklet

Nordens største nettbutikk for hjeminnredning. Shop online til gode priser. Få inspirasjon til hjemmet - sjekk ut våre siste interiørnyheter! Solid fargegardiner hos Jotex.


Hvilke gardiner passer hos deg? Mønstrede gardiner i ulike former. Eller hva med å lage et sengeteppe eller heldekkende duk i samme mønster? Velkommen til DROPS Design! Her finner du mer enn 120.


Heklet gardinkappe str 45x160cm fra Miradesign. Julegardiner kapper str 120cm prisen er for 2. Gardinkappe med blondekant Str 53x200cm fra Miradesign. Spar Kjøps Nyhetsbrev.


I denne bloggen har jeg samlet hekleoppskrifter innen mange kategorier. Jeg kontaktet Familien og fikk den derfra. Håper alle får tak i :) Kristin.


Hver dag legger vi ut tips om en gratis hekleoppskrift. Herlighet, noe så flott en gardinkappe du har heklet. Og så er den ikke engang til deg selv. Ja, jeg ler noen ganger når jeg skal fotografere utendørs. For de naboer som ser meg, må sikker lure på hva jeg driver på med noen ganger.


Gardinkappe heklet

Ser sikkert litt merkelig ut, he he Så herlig garn du har fått fra DK. På mørke vinterkvelder er det koselig å gå gatelangs og se alle vinduene som lyser opp i hus og leiligheter. Noen er pyntet med blomster og planter, noen har store gardiner og kanskje alt en julestjerne.


I noen vinduer kan man skimte en familie som er i gang med matlagingen, mens andre alt har inntatt plassen i godstolen i stua. Vi har gardinkapper av mange slag. Gjør ditt hjem enda finere i dag. Med Lissen gardinkappe skaper du et koselig julekjøkken med nostalgi. Gardinen er ensfarget rød og har en heklet blondekant.


Gardinkappe heklet

I serien finner du også cafegardiner. Enkel gardinkappe som gir rommet et fint og moderne preg. Vakkert, heklet blondebånd. Slubvev med fin struktur. Trygg levering Sikker.


Jeg er i gjøre-ferdig-ting-modus for tiden. Det har helt sikkert mye med at jeg er gravid med tvillinger, og er nå uker på vei. De kan kjøpes etter standardiserte mål, men også egendefinerte mål. Dermed kan du få gardinkapper i god kvalitet til ditt hjem uavhengig av størrelsen på dine vinduer og i fager som matcher ditt øvrige interiør. På den måten kan du i vår nettbutikk finne en gardinkappe som passer perfekt for ditt hjem.


Gardinkappe heklet

Velg blant sesongens gardinkapper i ulike modeller, farger og mønster. Handle enkelt og raskt online hos Ellos. En fin kappe rammer inn vinduet, og gjør en allerede vakker utsikt enda flottere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg