fredag 3. februar 2017

Strikket påskepynt oppskrifter

Nordens største utvalg! Stort utvalg av påskepynt hos Kontorkatten. Alltid lave priser, kjøp uten konto! Alt innen skole, kontor, hobby og rengjøring. Faktura dager uten ekstra kostnad.


Se våre beste oppskrifter på nett.

Si JA til stort utvalg. La våre oppskrifter inspirere deg! Denne siden ble sist oppdatert 02. Her finner du lenker til strikkeoppskrifter på påskepynt. Liker du også å sy og hekle?


Påsken er den viktigste av de kristne høytidene, og feires til minne om Jesu Kristi død og oppstandelse. Da jeg kikket gjennom gamle grytekluter, fant jeg de to eggeluene på bildet under som jeg strikket som barn, jeg tror de var til mormora mi. Siden jeg tester ut Exel for tida, laget jeg diagram og skrev ned mønsteret.

Og så strikket jeg tre nye også. STRIKKET PÅSKEPYNT Her går det fort i svingene, rett fra julepynt til påskepynt ! Neida, dere kan slappe helt av,. Oppskriften finner du her.


Få inspirasjon til å strikke - til Europriser! I avdelingen for eggevarmere finner du først to søtnoser som kommer fra Bergen. Det er Pink Lady med bloggen Pink Lady and the polkadots som har strikket disse søte kaninene, og hun har funnet oppskriften HER. Strikket skjørt til barn. Gratis oppskrift på hundegenser.


Følg lenken nedenfor for å gå til oppskriften. Du skal bruge: Restegarn i hvidt og lysegult, der i tykkelse svarer til p nr. De var litt tamme alene, så da ble det litt små strikk i dag også. Disse SUPERsøte FruktHønene fixet eg en oppskrift til etter det garnet og nål som eg brukte. Vil du strikke en genser, jakke, sokker, hentesett eller babyteppe?


Da finner du oppskriftene her! Enten det er trendy plagg eller tradisjonelle mønstre som Marius, Nancy, Setesdal og mer. Av: Amanda Vejle , 28. Del bilder av gensere, luer, votter, m.

Ingenting er som hjemmelaget påskepynt. Her viser vi deg hvordan du kan strikke påskeegg. Prøv et alternativ til malte påskeegg og last ned vår strikkeoppskrift her!


Legg opp masker og sett i gang! Velg farger på garnet som du liker. Eggene er strikket rundt isoporegg fra Panduro. Jeg er ikke så glad i vanlig fyll, så jeg ender av og til opp med litt originale løsninger.


For å komplementere slang jeg på en heklet påskehare. Prøver å la ge noe smånytt av påskepynt hvert år, for jeg har aldri hatt så mye pynt til påske, men nå begynner det å hjelpe på. Kanskje blir det noen flere av disse etterhvert og i forskjellige størrelser. Men her er oppskriften for de som lar seg friste, den er oversatt fra engelsk, så skulle noe være uklart så gi meg et pip! God søndag til alle som en - i dag blir det oppskrift på forskjellige kluter til dere som kan strikke:) Klutene er strikket i herlige Paris fra Drops - 1 bomull.


Og tenke seg til - i sommer varmen har jammen Drops bestemt seg for å kjøre salg. Du får hele på Paris i mange flotte farger. Jeg får ikke til å spille av videoen. Jeg har strikket én sokk med denne oppskriften ,men måtte ta en pause fra strikking i noen mnd.


Da jeg strikket forrige sokk fikk jeg til å åpne videoen. Jeg står bom fast, er det noen som kan gi meg det med teskje?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg