mandag 6. februar 2017

Hvordan lage russekort

Her finner du en oversikt over russekort. Russekort har vært en tradisjon i mange år. De inkluderer gjerne et bilde, sitater og noen personopplysinger. Ikke glem å abonnér på kanalen min og trykk liker på videoen Hvis videoen går litt for fort kan du trykke på tannhjulet -Speed og sette den ned litt.


Hvordan lage russekort

Og siden mange tydeligvis tror at det skal komme russekort flygende ut av datamaskinen om de bare poster sin ønskede tekst i kommentarfeltet her stenger vi likegodt kommentarmuligheten… Så slipper vi flere gullkorn. Da kommer du inn i Kortdesigneren. Vi anbefaler å vente med bestilling til man er helt sikker på hvordan man vil ha kortet.


NB: Bestillingsfrist 12. Produksjonen av russekort samkjøres i midten av mars, og leveres innen 1. Frist for bestilling var 13. Denne videoen vil veilede deg til hvordan du genererer ditt eget russekort direkte.


Hvordan skal man takle det enorme presset om å være morsom samtidig som man legger inn noen interne vitser og fremstår kul og original med så liten plass til rådighet? Og hvor rølpete skal man være? Skal man kunne vise kortet til bestemor?


Man bestiller russekort gjennom russesiden. Jeg var her inne for en stund siden å spurte etter ideer og tips til tekst på russekort til datteren min som skal være rosaruss 17. I stede for tips ble det heller hauset opp hvorfor man i alle dager har innført rosaruss osv. Jeg prøver igjen jeg og lurer på om noen kan komme med ideer eller innspill til det jeg faktisk spurte om?


Hvordan lage russekort

Du kan bestille russekort hos Russedress nærmere russetiden. Jeg håper du har hatt en herlig helg! Selv var jeg invitert til Holmen Senter på lørdag, der hadde jeg med et dessertbord til inspirasjon til 17.


En av aktivitetene for barna var å lage sine egne russekort ! Mai verksted for barna. Legg inn tekst og bilde i russekort ­generatoren på Russedress. Benytt lyse bilder med klare farger, god kontrast og oppløsning. Mørke bilder er vanskelig å trykke og kan derfor bli gjengitt i dårligere kvalitet.


Synes ikke jeg var for optimistisk eller noe annet. Bare la ut url så folk kunne lese selv ettersom du skrev selv i innlegget. Lage russerkort selv. JA ja man kan kanskje gjøre det. Lag ditt eget russekort med vår russekort -generator.


Har du ikke vært russ ennå? Klarer du ikke å finne igjen dine gamle russekort , kanskje du aldri fikk bestilt - eller vil du bare pynte litt på det kortet du en gang hadde?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg