mandag 11. april 2016

Drivved bordplate

Finn Drivved Bordplate. ZapMeta Tilbyr Oversikt fra Søkemotorer. Etter år, har vi laget det meste, men gleden er like stor når vi. Den billigste annonsen ligger ute til Kr.


Sjekk ut alle annonser fra hundrevis av markedsplasser på Rubrikk. Randi sofabord med rette bein.

Det gjør du ved å skru en skrue på hver side av planken skrått inn i ramma på innsiden. LADY Pure Nature interiørbeis gir treverket en vakker og naturlig matt overflate. Beisen trenger inn, gir dybde og fremhever den naturlige strukturen i treet.


Jeg elsker drivved farge,så vi bestemte oss for å legge ny bordplate. Plankene er ganske tykke og de ble pusset ned litt og påført et strøk med drivved beis fra lady Eg og hadde drivved beis på stovebordet mitt, men eg mala berre rett over med litt maling! Fine hus du har, kan jo fungere fint som bokstøtte. Har et prosjekt hjemme som jeg holder på med.


Nå er jeg kommet til bordplate som jeg har laget av planker som er satt sammen. Har kjøpt meg drivved beis her om dagen og har malt et strøk ikveld.

Trodde det skulle bli brunt. Skal ta to strøk med den. Men litt usikker nå, siden den er. Gjør det selv: Maleteknikker Slik lager du din egen drivved Det er ikke bare å gå ut å finne seg gamle bord som passer til prosjektet du har planlagt.


Her finner du et stort utvalg av stuebord med god kvalitet. Sjekk vårt utvalg og hent i nærmeste butikk. Hos Fagmøbler finner du et stort utvalg av stuebord. Hva med å fornye et gammelt bord? Bordet fra Ikea er malt om og har fått ny bordplate av gamle planker.


Nye planker kan få samme drivved -patina med en beis i riktig nyanse. GAMMELT PÅ NYTT: Med egenprodusert gammel bordplate. Beisen må tørke i døgn før neste strøk påføres.


Beis deretter med valgt interiørbeis, jeg brukte drivved. Puss over kantene på platen med sandpapir. Dette bildet og tipset har vi fått fra Kim Morten Olsen, som har laget ny bordplate på et Ikea-bord: - Laget meg en ny bordplate til Ikea sitt Liatorp bord med kledningsbord som jeg behandlet med turbodyse til høytrykk-spyler for å spise vekk det bløte i treverket og for å få ett drivved -utseende.


Se vårt store utvalg av benkeplater i ulike materialer og design. Alle benkeplatene kan tilpasses dine behov og ønskemål. Hos MAXBO finner du et godt utvalg av benkeplater i ulike materialer av høy kvalitet.


Kjøp på nett eller i butikk.

Slik fornyer du spisebordet på kjøkkenet med å slipe det ned og olje det. Det er ikke nødvendig å male kjøkkenbordet når du kan vedlikeholde det - like bra som. Trenger du hjelp til å frakte varene dine? Finansiering - BM Card.


Vi har finansierings- løsninger for deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg