mandag 18. april 2016

Sjøsmaragd soverom

En frisk sjøgrønn farge med mange muligheter. En kopp te på nattbordet? Mer er det ikke å si om denne fargen. Men den er frisk og gressgrøn. Elsker å se på den glade fargen hver dag!


Har den på Veggen med vindu, kjeller rom med blomsterbed rett utenfor vinduet. Om sommeren rammer vinduet inn alle blomstene. Vi har sjøsmaragd fra jotun på veggen, nydelig farge og gir en god ro i rommet. Noen som egentlig ikke ville valgt grønn som har malt. Vi har den på soverommet , mulig litt mørk til hele stua, men en vegg kunne vært fint.


Passer til nesten alt. Spesielt fin til fondvegger og soverom. Ellers har soverommet fått et strøk Deco Blue matt, med halvblank helhvite lister (Det har forøvrig resten av leiligheten også). Og det er virkelig en suksess.


Sjøsmaragd soverom

Aldri sovet så godt som jeg gjør i det mørke soverommet. Gangen har faktisk blitt rosa med Deco pink, en farge som ble veldig kul i forbindelse med Oslo fargen i stua. Se inspirerende bilder av soverom og finn de rette produktene. Du kan lese mer om leiligheten med dette lekre soverommet her!


Fargekoden tilsier ikke at den er turkis, men likevel opplever mange en sval og litt frisk turkis undertone i denne fargen. Prøv den gjerne i et rom hvor du vil ha litt gla blå energi. Whispering Red er en elegant rød-rosa farge med herlig energi! Mange møbelprodusenter viser også nå disse deilige, røde nyansene i sine kolleksjoner, som her fra Gubi, med sin Beetle Chair i et nydelig velour stoff. Jeg har vurdert fargen sjøsmaragd til soverommet tidligere, og liker nok den bedre enn Oslo fargen.


Sjøsmaragd soverom

Dersom jeg velger å male gangen i sjøsmaragd , vil det da også fungere å male soverommet i sjøsmaragd , eller blir det litt mye? Sengeteppe “Lekande”, kr 19 fra Ikea. Puter fra HM Home og Søstrene Grene. Vegglampe “Svirvel”, fra Ikea.


Bilbane i filt fra Allebarna. Hei, Vi skal male to barnerom og et voksensoverom. Har hvitmalt gulv, tak og lister og et stort vindu. Soverom er til en år gammel jente. Hvordan er Evening green og soft teal sammenlignet med sjøsmaragd?


Pauls Blue Lady Minerals. Jeg elsker denne blåfargen, synes den er helt unik, og har vært en av mine favoritter fra starten. Jeg kaller den litt cloudy blue, den er så beroligende og fin, og perfekt til soverommet. I tillegg er den i kalkmaling (finner i vanlig også) og blir helt nydelig i strukturen.


Liker ikke grønt, så det har jeg på vaskerommet. Hverken fargen eller rommet blir bedre eller verre, men jeg ler hver gang jeg kommer inn dit… enn at jeg har tatt bryet med å male det verste rommet i huset i den verste fargen jeg vet! Finn den fargen som passer deg og ditt hjem her.


Sjøsmaragd soverom

Med Jotun Fargetrygghet er du sikret at du får nettopp den fargen du har bestemt deg for. Sjøsmaragd passer bra sammen med Sval Sjø og er utrolig behagelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg