fredag 15. januar 2016

Sjøsmaragd

Sjøsmaragd

En frisk sjøgrønn farge med mange muligheter. Mer er det ikke å si om denne fargen. Fargen kan oppleves ulikt på skjerm og vegg. Noen her som har grønn(e) vegg(er) hjemme, enten i stue eller soverom?


Sjøsmaragd

Trenger tips til fin grønnfarge! Du kan alltid endre innstillingene dine ved å gå til innstillingene for informasjonskapsler nederst på siden. Dine innstillinger for informasjonskapsler. Sengeteppe “Lekande”, kr 19 fra Ikea.


Puter fra HM Home og Søstrene Grene. Vegglampe “Svirvel”, fra Ikea. Bilbane i filt fra Allebarna. Den høres ut som den kan passe deg ut fra det du beskriver, men ja… Ikke enkelt det der!


Dette er jo forøvrig den første gangen jeg føler jeg faktisk kan innrede en leilighet slik jeg vil ha det med både maling, møbler og farger, så jeg har bedt om litt hjelp fra lillesøster Frida. Byggforskserien gir råd om prosjektering av sjakter. Jeg synes farger har så mye å si på hvordan helhetsinntrykket av et hjem er.


At alt harmonerer og passer sammen. Det meste i hjemmet mitt er i blå-toner. Jeg har også mikset inn litt grønne toner, slik som soverommet mitt. Har du tips eller spørsmål til oppskrifter, lurer på hvilken vin som passer til maten, eller vil dele tips om gode restauranter?


Da kan det diskuteres her. Vi elsker fargene san sjøgløtt og sjøsmaragd , og de passer så utrolig fint sammen. Se også på den gustavianske blå der, er ikke den nydelig? Lisbeth peker bort på veggen, og alle sukker seg enig. På utsiden av kontoret står en liten collage med forskjellige Lady Now-farger.


Se på denne støvrosa. Spesialforretning for tapet og tekstil. Kjente merkevarer og rimelig egenimport. Sjøsmaragd har en frisk sjøgrønn farge med mange muligheter. Norges største nettbutikk.


Sjøsmaragd

Noen av produktene fra Jotun som vi skal bruke vil være sponsetAltså! Er du så fin Levi jenta mi? God søndag fra fjellet, meg, Gard og lille vesle skatt Levi. Tapetgalleriet - Spesialforretning for tapet, fototapet, maling, gardinstoff og møbelstoff. Kvalitetsprodukter fra verdens ledende produsenter.


En praktisk skyvedør skiller gangen fra det store fellesrommet. Skapet i hjørnet er kjøpt på Finn. Siv Brenne, som syntes rommet trengte noe morsomt å se på.


Det ble malt i samme korallfarge som.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg