fredag 13. september 2019

Vognleke heklet

Sjekk ut Vognleke Heklet. Kjøp vognleke hos Babyshop. Vi har alt fra baby og opp til eldre barn.


Oppskriften på vognleke med ugler er svært populær og det skyldes nok alle de herlige kombinasjonene med farger du kan lage den i. Dette er den første oppskriften jeg laget så den er nokså enkel.

Denne vognleken var svært populær i den tiden jeg solgte ferdig-heklede produkter. I oppskriften får du forklaring på hvordan du hekler elefant, hjerte og kuler. Her kan du lage dine egne kombinasjoner med f. Vi bruker cookies for å øke brukervennlighet.


Hver dag legger vi ut tips om en gratis hekleoppskrift. Noen ganger er det en ny oppskrift, andre ganger kan det være en oppskrift som fortjener å tas fram igjen. Heklet vognpynt med elefanten Oliver og søte hjerter finner du hos Bentes lille verden her!

Elefantranglen er også skjønn! Den får du oppskriften til hos. En vognleke i heklet utførelse, som Woodlan er et eksempel på dette. Da kan du trille vogna nedover gata mens den lille kan leke med leker ingen andre har. Det ble en oransje ugle, og jeg synes den ble veldig fin!


Mange gode merker med rimelige priser! Her finner du alt du trenger av barnevognsleker, rangler og aktivitetsleker. Sikker og rask levering! En søt, heklet vognleke fra danske Sebra. Holder barnet underholdt i vognen med denne klip-on heklede bamsen til å henge på vognen.


Nå var det på tide å få oppskriften skrevet ned på PC’en og publisert for nettbutikken. Du finner oppskriften i nettbutikken: VOGNLEKE MED ELEFANT OG HJERTE – HEKLEOPPSKRIFT. DIY – Uro og vognleke.


Jeg har fortalt om min strikkedilla tidligere og at jeg brukte hver minste mulighet til å ta frem strikkepinnene. En deilig og myk heklet babybukse med snøring i livet. Uansett om det er sommer, vinter, vår eller høst, så kan du garantert finne en oppskrift til ditt formål.

Vi tilbyr nemlig hekleoppskrifter fra merker som bl. Disse er førende merkevarer angående heklet motetøy til alle sesonger. Er dette noe en nybegynner kan klare? Har så lyst til å lage en sånn vognpynt, men har ikke heklet før. Tenker selvfølgelig å begynne med noe lett som en klut eller noe, men tar det mye øving før jeg kan prøve meg på denne tror du?


Sebra Heklet Vognleke , Grapefruit. Nydelig heklet vognleke fra Sebra. Viser til (av produkter) Org. Vognleken har to fine traktorer som barnet kan titte på.


Jeg har heklet den så mange ganger at jeg kan oppskriften på rams! Dette er en perfekt gave til babyshower eller som barselsgave. Jeg vet ikke helt hva som skjedde under graviditeten jeg, men av en eller annen grunn ble jeg helt hektet på strikking!


Siden småtassen elsker å spise på smokkholderfrosken sin, tenkte jeg at jeg kunne lage en vognleke han kunne spise på i stedet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg